معاونت پژوهش و فناوری

فراخوان پروژه پژوهشی توسط مرکز مطالعات و برنامه‌ريزي شهر تهران

شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۸

به اطلاع می‌رساند مرکز مطالعات و برنامه‌ريزي شهر تهران به عنوان متولي امر پژوهش در شهرداري تهران در قالب 11 گروه پژوهشي اقدام به فعاليت مي‌نمايد و در این راستا فراخوان مناقصه پروژه پژوهشي تحت عنوان " آسیب شناسی و ارائه راهکارهای بهبود فرآیند اجرای نوار حفاری منطبق با امکانات موجود در کشور" توسط مدیریت مطالعات و برنامه‌ريزي امور فني، عمراني و استانداردسازي و امور بحران اعلام شده است.

جهت دریافت RFP و اطلاعات لازم در قالب فايل word و pdf براي شركت در فراخوان و تكميل اطلاعات مورد نياز شامل تكميل و ارائه 1- پاكت‌هاي الف (فني)، 2- مالي (پاكت ب)، 3- رزومه و 4- نامه رسمي به مركز در خصوص شركت در فراخوان به سایت مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران اینجا کلیک کنید.

ضروری است پاكت الف (پيشنهاد فني) و پاكت ب (پيشنهاد مالي) هر يك به طور جداگانه و در پاكت دربسته و مهر و موم باشد. روي هر پاكت؛ نام مدارك داخل آن (پاكت الف يا ب يا رزومه يا نامه خطاب به مركز)، عنوان پروژه، و عنوان پيشنهاددهنده (نام شركت/ دانشگاه/ فرد حقيقي)ذكر شود. همچنين يك نامه نيز خطاب به مركز مطالعات و برنامه‌ريزي به منظور اعلام شركت در فراخوان با ذكر عنوان پروژه و مدارك ارسالي ارائه شود (لازم نيست پاكت نامه خطاب به مركز در بسته باشد).

متقاضيان شرکت در فراخوان مي‌بايست حداکثر تا پايان تاريخ 1398/04/15، پيشنهادات خود را به آدرس اين مرکز ارسال نمايند.

تهران، خ شريعتي، بالاتر از پل صدر، خيابان پل رومي (مقابل ايستگاه مترو قيطريه)، خيابان شهيد اكبري، تقاطع با خيابان آقابزرگي، پلاك 32 ، طبقه سوم شرقي


تعداد بازدید: 413