دانشکده علوم

تقدیر از سه عضو هیات علمی دانشگاه گلستان در مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان

سه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰

به گزارش روابط عمومی دانشگاه گلستان؛ آئین اختتامیه هفته پژوهش و فناوری استان و تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان گلستان با حضور سید علی مهاجر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان و جمعی از مدیران و مسئولین استانی در شانزدهم آذر ماه 1400 برگزار شد.

در این مراسم، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به گام دوم انقلاب و توصیه‌های مقام معظم رهبری نسبت به علم و دانش گفت: علم و پژوهشی مناسب است که در جهت رفع نیازها و چالش‌های جامعه باشد.

وی با تاکید بر اینکه علم و دانش موتور محرکه جامعه است، افزود: کشور نیازمند حرکت جهادی است که با توکل، توسل و تلاش همه جانبه محقق خواهد شد.

در ادامه مراسم در بخش پژوهشگران برتر از دکتر رحیم خباز، دکتر امیر بابایی و دکتر غلامرضا روشن به ترتیب در گروه های علوم پایه، فنی و مهندسی و علوم انسانی، تقدیر شد.

 

                         

گفتنی است دکتر رحیم خباز عضو هیات علمی گروه آموزشی فیزیک دانشکده علوم، دکتر امیر بابایی عضو هیات علمی گروه آموزشی مهندسی پلیمر دانشکده فنی و مهندسی گرگان و دکتر غلامرضا روشن عضو هیات علمی گروه آموزشی جغرافیا دانشکده علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه گلستان می باشند.


تعداد بازدید: 1368