مدیریت گروه فناوری، تجاری‌سازی و کارآفرینی

هجدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار

چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶

درباره هجدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار
نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار به عنوان بزرگترین رویداد پژوهشی و فناوری کشور، سالانه با حضور جمع زیادی از دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی، دانشگاه آزاد اسلامی، پژوهشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری، مراکز رشد و شركت‌های توانمند داخلی برپا می‌شود، فرصت بسیار مغتنمی است تا فعالین این حوزه دستاوردها و خدمات خود را در معرض بازدید استادان، دانشجویان سرمایه‌گذاران و دست‌اندركاران و متخصصان این عرصه قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این عرصه، فعالیت‌ها و نوآوری‌های آتی خود را معرفی نمایند.
لذا به اطلاع كلیه علاقمندان و فعالان در این حوزه مهم و كلیدی می‌رساند هجدهمین دوره این نمایشگاه بین‌المللی در تاریخ ۲۲ تا ۲۶ آذرماه ۱۳۹۶ در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد.
در این راستا ستاد برگزاری قصد دارد با رویكردی متفاوت خدمات ویژه‌ای را جهت هرچه بهتر معرفی كردن شركت‌كنندگان در این نمایشگاه ارائه نماید.
با این امید كه برگزاری این رویداد بزرگ با مشاركت كلیه دست اندركاران، گامی رو به جلو در راستای اعتلاء و انعكاس هر چه بیشتر توانمندی‌های شرکت‌های حاضر در داخل و حوزه بین الملل باشند.


تعداد بازدید: 285