مدیریت گروه فناوری، تجاری‌سازی و کارآفرینی

برنامه جذب سرمایه کارن کراد ویژه استارتاپ ها

شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ، همزمان با هشتمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس ،موسسه کارن کراد به عنوان نخستین کارگزار معاونت علمی و فناوری دربحث تامین مالی وسرمایه گذاری استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان رویداد جذب سرمایه برای استارتاپ ها را تحت عنوان "کافه سرمایه "  برگزار می کند تا امر جذب سرمایه و ایجاد زمینه رشد برای استارتاپ های متقاضی که نیاز به جذب سرمایه دارند تسهیل کند . 

در همین راستا این موسسه از ستاد توسعه فناوری های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمند سازی معاونت علمی و فناوری دعوت کرده تا استارتاپ های تحت حمایت این ستاد را در صورت صلاحدید و علاقمندی برای حضور در رویداد کافه سرمایه معرفی کند .

در این رویداد سرمایه گذاران در میز اختصاصی خود مستقر می شوند و استارتاپ ها در مدت زمان تعیین شده جلسه جذب سرمایه را با آنها برگزار می کنند و در نهایت سرمایه گذاران می توانند در صورت تمایل به استارتاپ مورد علاقه خود پیشنهاد همکاری ارائه کنند .

این موسسه سابقه برگزاری 3 رویداد کافه سرمایه را دارد و از حیث عدد و رقم به بلوغ کافی رسیده است و در حال حاضر 290 سرمایه گذار حاضر در رویداد ، بیش از 150 استارتاپ ثبت نام کرده ، بیش از 400 جلسه برگزار شده در سه رویداد ، 272 جلسه موفق ، 77 استارتاپ مورد تایید در جلسات و 81 سرمایه گذار مایل به سرمایه گذاری در جلسات را در کارنامه خود دارد .

کارن کراد هزار و 240 کارافرین ثبت نام شده ، 320 استارتاپ تایید شده از 16 استان کشور ، 17 دانشگاه همکار ، 12 پارک علم و فناوری عضو ، 167 منتور کسب و کار و 645 شرکت سرمایه گذاری را نیز توانسته تحت پوشش داشته باشد .

استارتاپ های فعال و مورد حمایت ستاد توسعه فناوری های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمند سازی معاونت علمی و فناوری که متقاضی حضور در این رویداد هستند می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به ادرس http:/inotex.com/fa/pages/?id=31#  مراجعه  کنند .

نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس تلاش دارد تا علاوه بر معرفی فناوری های به روز صنایع بزرگ و متوسط ، مشتریان محصولات فناورانه را به تولید کنندگان آنها متصل کند و سرمایه گذاران را با فرصت های سرمایه گذاری در طرح های فناورانه و با استارتاپ ها آشنا کند . 

هشتمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس 2019 از روز 19 تا 22 خرداد ماه جاری در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود .


تعداد بازدید: 98