مدیریت گروه فناوری، تجاری‌سازی و کارآفرینی

سامانه توانمندسازی تولید و توسعه اشتغال پایدار (تاپ)

چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹

سامانه توانمندسازی تولید و توسعه اشتغال پایدار (تاپ)  با هدف ارتقاء بهره وری بنگاه های صنعتی و اقتصادی با بهره مندی از مشاوره اساتید دانشگاه، رفع نیاز فناورانه بنگاه در قالب پایان نامه تحصیلات تکمیلی و بکارگیری مشمولان خدمت سربازی با تحصیلات دانشگاهی در بخش R&D بنگاه و رفع نیاز به تخصص های مختلف با هزینه کمتر راه اندازی گردید.


هم اکنون بیشتر صنایع و بنگاه های اقتصادی، نیازها و چالش های بنگاه های خود را در این سامانه ثبت کرده اند و خواستار این هستند که از طریق دانشگاه ها برای آن نیازها راه حلی ارائه گردد. لذا از 3 قشر با عناوین اساتید تاپ، دانشجویان تاپ و سربازان تاپ دعوت شده است تا در این سامانه ثبت نام نمایند و چنانچه اگر می توانند در قالب طرح پژوهشی، پروژه دانشجویی و یا به عنوان سرباز در رفع این نیازها کمک رسانی کنند.


اساتید، دانشجویان و فارق التحصیلانی که قصد گذراندن خدمت سربازی دارند، می توانند با ثبت نام در سامانه تاپ از کمیت و کیفیت این طرح ها آگاه گردند.
 

همچنین دانشگاه در حال رایزنی می باشد تا در اولین فرصت با حضور نماینده وزارت صنایع و معادن وبیناری ترتیب دهد تا توضیحاتی درمورد این سامانه ارائه دهد و به سوالات احتمالی شما پاسخ دهد که متعاقبا زمان آن اطلاع رسانی خواهد شد.

برای ثبت نام در سامانه تاپ اینجا کلیک نمائید.


 


تعداد بازدید: 408