برگزاری همایش ملی "رویکردهای نوین در آموزش زبان انگلیسی و زبان شناسی کاربردی" در دانشگاه گلستان

پنج شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۶

به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ نخستین روز همایش "رویکردهای نوین در آموزش زبان انگلیسی و زبان شناسی کاربردی" برگزار گردید.

دکتر علی درخشان دبیر علمی این همایش گفت: نخستین روز همایش ملی "رویکردهای نوین در آموزش زبان انگلیسی و زبان شناسی کاربردی" با حضور سخنرانان ویژه و استقبال قابل توجه شرکت کنندگان در سالن رشد دانشگاه گلستان برگزار گردید.

دکتر درخشان افزود: کمیته علمی همایش متشکل از 69 استاد صاحبنظر داخلی و خارجی است.   

دبیر علمی همایش خاطرنشان کرد: این همایش در ۸ پنل تخصصی و 14 پنل همزمان در محورهای منظور شناسی زبان، تجزیه و تحلیل کلام، مطالعات بین فرهنگی، جامعه شناسی زبان، ارزشیابی تحقیق در آموزش زبان انگلیسی، فراگیری زبان دوم و روان شناسی زبان، آموزش معلمان و تربیت مدرس، انگلیسی برای اهداف ویژه، یادگیری زبان تکنولوژی محور، زبان و ادبیات انگلیسی و مطالعات ترجمه برگزار می گردد.

شایان ذکر است سخنرانان ویژه همایش پروفسور فرزاد شریفیان از دانشگاه موناش استرالیا، پروفسور سید محمد علوی از دانشگاه تهران، پروفسور رضا پیش قدم از دانشگاه فردوسی مشهد، پروفسور علیرضا جلیلی فر از دانشگاه شهید چمران اهواز و دکتر کامران احمد گلی از دانشگاه خوارزمی تهران هستند.

گفتنی است 448 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده است که پس از داوری های انجام شده تعداد 237 مقاله بصورت شفاهی و 37 مقاله بصورت پوستر ارائه می گردد و در پایان به شرکت کنندگان در این کارگاه گواهی حضور در دوره اعطا خواهد شد.

 


تعداد بازدید: 1312