اعزام کاروان دانشجویی راهیان نور دانشگاه به مناطق عملیاتی

دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶

به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ دومین گروه از کاروان دانشجویی راهیان نور دانشگاه به مناطق جنگی اعزام شد.

امیررضا آهوان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه گلستان گفت: با حمایت حوزه ریاست و با مسئولیت بسیج دانشجویی دانشگاه، 120 نفر از دانشجویان دانشگاه، در قالب دو کاروان به سرزمین های نور جنوب اعزام می شوند و طی این سفر، دانشجویان به مدت پنج روز از مناطق عملیاتی فکه، دهلاویه، کانال کمیل، اروند، شلمچه، طلائیه، هویزه، اندیمشک و خرم آباد بازدید می کنند.

وی با اشاره به اینکه راهیان نور بستری برای آشنایی دانشجویان با شجاعت و عظمت رزمندگان است، افزود: این اردو، یک حرکت فرهنگی و منشأ خیر و برکات بسیار بوده که با حضور در این مناطق و مشاهده عینی رشادت ها و دلاورمردی های غیورمردان این سرزمین به گنجینه عظیم دفاع مقدس پی می بریم. امروز بسیج دانشجویی بر خود می بالد که افتخار نشان خادمی دانشجویان در این زمینه را برسینه دارد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه گلستان افزود: امسال در غالب دو کاروان مجزا برادران و خواهران دانشجو به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند.

گفتنی است هدف اصلی از اعزام کاروان های راهیان نور ترویج فرهنگ مقاومت، حفظ روحیه ایثار، ایستادگی و آشنایی بیشتر دانشجویان و مردم با ارزش ها و معارف دوران دفاع مقدس است.


تعداد بازدید: 1007