بازدید مدیر کل تربیت بدنی وزارت علوم از پروژه های عمرانی ورزشی دانشگاه

سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷

به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ دکتر محمدحسین علیزاده مدیر کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از اماکن و فضاهای ورزشی  در حال احداث دانشگاه گلستان بازدید کرد.
در ابتدای این دیدار دکتر علیزاده با حضور در دفتر دکتر فرهاد یغمائی رئیس دانشگاه گلستان از فعالیتهای دانشگاه از بدو تاسیس تا کنون، عملکرد معاونتهای دانشگاه و روند ساخت و تجهیز پردیس دانشگاه اطلاع یافتند.

در این بازدید که به منظور شناساندن پتانسیل ها و قابلیت های بالقوه و بالفعل ورزشی دانشگاه به مدیران ارشد وزارت علوم انجام پذیرفت دکتر بابانژاد معاون اداری، مالی و عمرانی، محمدمهدی اسلامی مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی، مهندس حسنی مدیر طرح های عمرانی، مرتضی سنگدوینی مدیر تربیت بدنی و دکتر محمد تقی خورند مدیر گروه آموزشی تربیت بدنی و همچنین دکتر جلال کریمی از اعضای هیأت علمی گروه تربیت بدنی دکتر علیزاده  و دکتر یغمایی را همراهی کردند.
دکتر  علیزاده ضمن تقدیر از سیاست های اجرایی دانشگاه گلستان در توجه به ایجاد زیر ساخت های استاندارد ورزشی در دانشگاه گلستان که فصل جدیدی از ساخت اماکن ورزشی قابل قبول در دانشگاههای کشور را رقم زده است اعلان کردند که ساخت چنین فضاهای استاندارد ورزشی می تواند بازوی توانایی برای اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم جهت برگزاری المپیادهای ملی ورزشی دانشجویی باشد.
در ادامه مدیرکل تربیت بدنی وزارت علوم، توجه به امر ورزش را از مهمترین برنامه های وزارت علوم  دانستند و تأکید کردند باتوجه به اولویت دادن دانشگاه گلستان به ساخت پروژه های ورزشی، وزارت علوم نیز شرایطی را ایجاد خواهد کرد که هرچه سریعتر به اتمام ساخت  و به بهره برداری رسیدن این پروژها و  کمک قابل توجهی نماید.

 

 


تعداد بازدید: 1363