مراسم تجلیل از افتخارآفرینان ورزشی دانشگاه برگزار شد

دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ مراسم تجلیل از افتخارآفرینان دانشگاه در مسابقات ورزشی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی منطقه 2 کشور و همچنین نفرات برتر جشنواره ورزش های همگانی بهاره دانشگاه برگزار شد.

این مراسم با حضور دکتر غلامرضا خوش فر معاون دانشجویی و فرهنگی، دکتر منوچهر بابانژاد معاون اداری، مالی و عمرانی، مرتضی سنگدوینی مدیر تربیت بدنی، جواد باقری مدیر حراست، حمید نجفی مدیر امور دانشجویی، اساتید گروه علوم ورزشی، دانشجویان، مربیان و سرپرستان تیم های ورزشی دانشگاه برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم دکتر خوش فر، در خصوص اهمیت ورزش در دانشگاه جهت افزایش روحیه نشاط و سلامتی دانشجویان مطالبی را خاطرنشان کردند.

سپس مدیر تربیت بدنی دانشگاه گزارشی از عملکرد تربیت بدنی و اعزام تیم های مختلف ورزشی به مسابقات دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی منطقه 2 کشور و همچنین برگزاری جشنواره ورزش های همگانی بهاره ارائه دادند.

در پایان این مراسم از قهرمانان مسابقات ورزشی منطقه و نفرات برتر جشنواره ورزش­های همگانی با اهداء لوح تقدیر و جوایز تقدیر به عمل آمد.

شایان ذکر است دانشگاه گلستان در مسابقات سال گذشته منطقه، در 14 رشته ورزشی پسران و دختران و مجموع 89 ورزشکار حضور داشت که موفق به کسب 5 عنوان قهرمانی، 5 عنوان دومی و 9 عنوان سومی این مسابقات گردید.

همچنین دانشجویان ورزشکار دانشگاه گلستان موفق به کسب 7 سهمیه در بخش دختران و 22 سهمیه در بخش پسران چهاردهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی سراسر کشور که در تابستان سال جاری به میزبانی دانشگاه شیراز برگزار می گردد، شدند.

گفتنی است دانشگاه­های منطقه 2 کشور شامل تمام دانشگاه­های زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری 3 استان گلستان، مازندران و گیلان و شامل است.


تعداد بازدید: 1147