انتصاب اعضای جدید هیأت اجرایی جذب دانشگاه

یکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷

به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ طی احکامی از سوی دکتر محمدرضا رضوان طلب دبیر هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر علی اکبر نجفی کانی، دکتر مهناز اقدسی، دکتر علیرضا خواجه شاهکوهی، دکتر سیدمحمدجواد حسینی کهساری، دکتر حسین میقانی و دکتر غلامحسین شمعانیان به عنوان اعضای جدید هیأت اجرایی جذب دانشگاه معرفی و منصوب شدند.

در بخشی از احکام صادره اعضای جدید آمده است:

در اجرای مصوبه هیأت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی و به دنبال بررسی های انجام شده و نظر به سوابق و تجارب ارزشمند آن فرهیخته گرامی در حوزه آموزش عالی، به موجب این حکم جنابعالی به مدت 4 سال به عنوان عضو هیأت اجرایی جذب دانشگاه گلستان منصوب می شوید.

امید است با استعانت از ذات اقدس الهی و در سایه همکاری و تعامل با سایر استادان، بتوانید در هدایت امور مربوط به جذب اعضای هیأت علمی متعهد، متخصص و مؤمن به آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق و مؤید باشید.

محمدرضا رضوان طلب

دبیر هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

 

گفتنی است از اهم وظایف هیأت اجرایی جذب در دانشگاه ها شناسايی و تعيين نيازهاي جذب اعضای هيأت علمی در گروههای آموزشی و پژوهشی، انجام فراخوان عمومی براي جذب اعضای هيأت علمی، تصميم‌گيری در خصوص نحوه و چگونگی استخدام اعضای هيأت علمی، اعلام نظر درخصوص جذب اعضای هيأت علمی متقاضی استخدام و متقاضيان راتبه تحصيلی از لحاظ توانايی های علمی و صلاحيت عمومی می باشد.


تعداد بازدید: 1148