مراسم گرامیداشت مقام معلم و دهه سرآمدی آموزش برگزار شد

شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸

به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ به مناسبت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری مراسم گرامیداشت مقام معلم و  دهه سرآمدی آموزش برگزار شد.

در این مراسم که با حضور دکتر فرهاد یغمائی رئیس، اعضای هیأت رئیسه و اساتید دانشگاه برگزار شد، دکتر مصطفی رقیمی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت فیلسوف عالی مقام استاد شهید مرتضی مطهری، هفته بزرگداشت مقام معلم و دهه سرآمدی آموزش را به حاضرین تبریک گفتند.

دکتر رقیمی در ادامه به سیاست های کلی دانشگاه ها در نسل های مختلف اشاره و افزود: در مرور زمان نقش و هدف دانشگاه ها تغییر کرده و مبتنی بر نیازهای جامعه از دانشگاه آموزش محور به دانشگاه جامعه محور تغییر هدف داده است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه گفت: امروزه دانشگاه جامعه محور به دانشگاهی اطلاق می گردد که "حل مسائل اساسی جامعه و پیشبرد مرزهای دانش" را سرلوحه خود قرار دهد و در کنار آموزش به موضوعات اجتماعی، اخلاقی و فرهنگی هم توجه داشته باشد.

دکتر رقیمی در خاتمه سخنان خود از اساتید دانشگاه گلستان درخواست کردند تا با همفکری، همدلی و همکاری بیش از پیش در محورهای قابل ارزیابی از «اخلاق تا آموزش مجازی»، این معاونت را همراهی کرده تا دانشگاه گلستان بتواند به اهداف متعالی تعیین شده از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دست یابد.

سپس دکتر محمد فاطمی عضو هیأت علمی گروه زیست شناسی دانشکده علوم، گزارشی از راه اندازی سامانه آموزش مجازی اعضای هیأت علمی به حاضرین ارائه داد.

در ادامه این مراسم از دکتر عیسی امن خانی عضو هیأت علمی گروه آموزشی زبان و ادبیات فارسی، دکتر غلامرضا روشن عضو هیأت علمی گروه آموزشی جغرافیا و دکتر هادی عمرانی عضو هیأت علمی گروه آموزشی زمین شناسی اساتید ارتقاء یافته دانشگاه در سال گذشته قدردانی شد.

درخاتمه جمع حاضر بر مزار شهید حسین خان احمدی گرد آمدند و با ذكر صلوات و قرائت فاتحه به روح پر فتوح شهيدان و امام شهيدان ادای احترام و مزار این شهيد والامقام را غبارروبی و عطرافشانی كردند.

 

 


تعداد بازدید: 942