در هفته گرامیداشت مقام معلم؛ از معاونان و مدیران سابق آموزشی دانشگاه تجلیل بعمل آمد

دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸

به گزارش روابط عمومی؛ به همت معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه و در هفته گرامیداشت مقام معلم و دهه سرآمدی آموزش از معاونین و مدیران سابق این حوزه تقدیر بعمل آمد.

در دویستمین جلسه شورای آموزشی که با حضور دکتر فرهاد یغمائی رئیس دانشگاه، دکتر مصطفی رقیمی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و مدیران این حوزه برگزار گردید، دکتر یغمائی طی سخنانی معاونت آموزشی را رکن اصلی دانشگاه دانست و گفت: دانشگاه های نسل سوم دانشگاه هایی هستند که سعی می‌کنند از طریق نوآوری، فناوری و کارآفرینی در توسعه جامعه نقش داشته باشند و این مهم با توجه ویژه به امر آموزش محقق می گردد.

دکتر یغمائی افزود: در عصر جديد و در رقابت ميان جوامع، کشورها در تلاش هستند تا نقش آموزش عالي را در توسعه ملي و ارتقاي دانش و تکنولوژي مورد توجه قرار دهند، از اينرو مي توان گفت که يکي از پرارزش ترين منابعي که جامعه در اختيار دارد، دانشگاه است که نوع نگرش به دانشگاه درنهایت منتج به توسعه علمي و ارزش گذاري و توسعه جامعه می گردد و هر چه آموزش بيشتر و با کيفيت بهتر ارائه شود، توسعه ملي سريع تر صورت خواهد پذيرفت.

گفتنی است یکی از اهداف برگزاری این نشست که با محوریت مدیریت امور آموزشی دانشگاه برگزار گردید، هم اندیشی و استفاده از تجارب معاونان و مدیران سابق این حوزه در راستای تسهیل کردن امور آموزشی و انتقال تجارب بوده است.

 


تعداد بازدید: 1728