جشن دانش آموختگی دانشجویان ورودی 1394 دانشگاه برگزار شد

دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۸

به گزارش روابط عمومی؛ به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه گلستان جشن دانش آموختگی دانشجویان ورودی سال 1394در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.

در این جشن که با حضور اعضای هیأت رئیسه، جمعی از اساتید و مدیران دانشگاه همراه بود، دکتر غلامرضا خوش فر معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه ضمن تبریک به دانش آموختگان، هدف از برگزاری این آئین را تقویت منزله اجتماعی فارغ التحصیلان دانست و گفت: دانشجویان می بایست علاوه بر اینکه در تحصیل علم و فراگیری دانش نوین اهتمام جدی داشته باشند، باید در کسب فضائل اخلاقی و تهذیب نفس نیز کوشا باشند تا بتوانند برای جامعه مثمرثمرتر باشند.

ایشان در ادامه سخنان خود خطاب به دانشجویان افزود: بدون تردید مسئولان، اساتید و کارمندان دانشگاه گلستان در بحث دانش افزایی شما تمام تلاش و زحمات خود را بکار برده اند و از این پس نیز تلاش مضاعفی خواهند داشت که با ایجاد کانون فارغ التحصیلان دانشگاه بتوانند فضای اشتغالزایی را نیز برای فارغ التحصیلان این دانشگاه فراهم نمایند.

دکتر خوش فر در خاتمه سخنان خود خاطرنشان کرد: امیدوارم با توجه به دانش و توان مهارتی که از شما عزیزان سراغ داریم، بتوانید پس از دانش آموختگی در حوزه کسب و کار هم موفق باشید و علم و دانش مکتسبه خود را بصورت صحیح و اصولی در اختیار جامعه قرار دهید.

حجت الاسلام و المسلمین جلال مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گلستان به عنوان سخنران بعدی این مراسم به ثمرات علم آموزی اشاره و تأکید کرد: اکنون در این برهه از زندگی که به عنوان متخصص در رشته ای معرفی و شناخته می شوید باید 6 سنت حسنه تقوا، دوری از هوی و هوس، تبعیت از حق، دوری از گناهان، پرهیز از شادی های غفلت آمیز و پشیمانی از کارهای ناثواب انجام گرفته در شما بیشتر از قبل دیده شود.

ایشان در ادامه افزود: به فرموده مولا امیرالمؤمنین علی(ع) «علم، قدرت است» و هرکسی که به سلاح علم مجهز باشد مقتدر و حاکم است و هرکسی که از این موهبت محروم است مورد هجوم واقع می گردد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در خاتمه از جمع حاضر درخواست کردند ادب، معرفت و تواضع را در کنار علمی که آموخته اند، بکار برند.

برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی شامل سخنرانی یکی از کارآفرینان برتر استان، موسیقی سنتی و پاپ، تجلیل از دانشجویان برتر علمی، قرائت سوگندنامه توسط دانشجویان و پخش کلیپ از دیگر برنامه های این جشن بود.


تعداد بازدید: 1014