رئیس دانشگاه: چشم انداز و پتانسیل توسعه دانشگاه گلستان در سالهای آتی بسیار قابل توجه و روشن است

یکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸

به گزارش روابط عمومی؛ دکتر فرهاد یغمائی رئیس دانشگاه گلستان در نشست با خبرگزاری ایسنا توضیحاتی درخصوص پروژه های در دست ساخت پردیس دانشگاه و دانشجویان ورودی جدید دانشگاه گلستان ارائه داد.

در این نشست دکتر یغمائی به پروژه های در دست ساخت اشاره کرد و گفت: در حال حاضر پروژه ساختمان علوم پایه با زیربنای 9000 مترمربع بزرگترین سازه در حال احداث پردیس می باشد که تا سال تحصیلی آینده افتتاح خواهد شد. پروژه های ساختمان اساتید اهدایی توسط یکی از اساتید بازنشسته دانشگاه به نام دکتر جمشید هومن، مسجد پردیس با زیربنای 600 مترمربع، چمن مصنوعی دانشگاه، محوطه سازی حدود 70 هکتاری دانشگاه، آسفالت محوطه پردیس به پهنای 7.5 متر و به طول 2600 متر، کاشت حدود 2000 نهال در روز درختکاری سال گذشته و ساخت جاده سلامت به منظور دوچرخه سواری و پیاده روی اساتید، کارمندان و دانشجویان دانشگاه از دیگر فعالیت های عمرانی صورت گرفته در سال گذشته است.

ایشان تکمیل پروژه های سلف سرویس دانشجویان به زیربنای 5000 مترمربع و سوله ورزشی به زیربنای 4000 مترمربع را منوط به تخصیص بودجه عنوان کرد.

رئیس دانشگاه درخصوص معاونتها و دانشکده های مستقر در پردیس دانشگاه گفت: بجز 2 رشته از رشته های دانشکده علوم انسانی و اجتماعی سایر رشته های این دانشکده و حدود 1000 دانشجو هم اکنون مشغول به تحصیل هستند. همچنین معاونت های آموزشی و تحصیلات تکمیلی، اداری، مالی و عمرانی و پژوهش و فناوری هم بصورت کامل در ساختمان اداری پردیس مشغول ارائه خدمات هستند.

دکتر یغمایی درخصوص پذیرش دانشجویان جدیدالورود گفت: در سال تحصیلی جاری بیشتر ظرفیت تخصیصی دانشجو به رشته های دانشگاه گلستان تکمیل گردیده و بالغ بر 1100 دانشجو به جمع دانشجویان ما اضافه گردیده است و در حال حاضر حدود 4500 دانشجو در دانشگاه گلستان در مقاطع مختلف تحصیلی مشغول به تحصیل هستند.


تعداد بازدید: 1322