پیام تبریک رئیس دانشگاه گلستان به مناسبت روز دانشجو

سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱

رئیس دانشگاه گلستان با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۱۶ آذر، روز دانشجو را به جامعه علمی و دانشگاهی کشور به خصوص دانشجویان عزیز تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه گلستان، متن پیام دکتر علیرضا خواجه شاهکوهی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۶ آذر، نمادی روشن از مقاومت و ایستادگی دانشجویان آگاه و اندیشمند در برابر سلطه خارجی و استبداد داخلی است.  به حق که این روز نقطه عطفی در تاریخ مبارزات سیاسی ملت همیشه در صحنه ایران است. طبق فرموده شهید بهشتی دانشجو مؤذن جامعه است.اگر خواب بماند، نماز امتی قضا می شود. نقش موثر دانشجویان عزیز در رشد و شکوفایی جامعه بر همگان واضح و مبرهن است‌. این روز فرصتی است برای تکریم مقام و منزلت دانشجویانی که همواره نقش فعال و موثری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیشرفت‌های آن داشته‌اند و در شرایط حساس کنونی که کشور عزیزمان نیازمند وحدت و همدلی است، از آنها انتظار می رود که جهاد علمی را سرلوحه اندیشه و عمل خود قرار داده و عزم خویش را جزم نمایند که با پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با توجه به تأکید معظم له مبنی بر تولید علم و جنبش نرم افزاری، این کشور را به جایگاهی شایسته برسانند و الگوی اسلامی، ایرانی پیشرفت را به نحوی ملموس به نمایش بگذارند.

اینجانب به عنوان عضو جامعه علمی کشور، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنبش دانشجویی، این روز را به تمامی شما دانشجویان و فرهیختگان جامعه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

علیرضا خواجه شاهکوهی

رئیس دانشگاه گلستان


تعداد بازدید: 705