اختتامیه رويداد کمند 3 در دانشگاه گلستان برگزار شد

سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱

اختتامیه رويداد کمند 3 در دانشگاه گلستان برگزار شد به گزارش روابط عمومی دانشگاه، رویداد کمند 3 (کار، مهارت و نوآوری دانشجویان دختر) با حضور اساتید، جمعی از کارآفرینان و دانشجویان دانشگاه گلستان با هدف ایجاد زمینه حضور دانشجویان مستعد کارآفرینی در عرصه کسب و کارهای دانش بنیان برگزار شد.

دکتر مصیب عباسی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، ضمن تقدیر و تشکر از حضور صمیمی مهمانان ویژه و معرفی چهره های برتر حاضر در مراسم، که در حوزه کارآفرینی سالها فعالیت دارند، اعلام کرد: کمند ٣ نصیب این استان و دانشگاه گلستان شد و آن را حاصل تفاهم بین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری دانست، که می تواند باعث تحول و حرکت در استان های دیگر نیز گردد.

وی با تاکید بر اینکه دوران دانشجویی فرصتی برای معرفی دانشجو است، اظهار داشت: در کنار انجام این کار ملی و استانی، انجمن‌های علمی هم سهم بزرگی در ایجاد فرصت برای استعداد یابی و نشان دادن خلاقیت علمی و فرهنگی دانشجویان دارند و دانشگاه را معرف توانمندی دانشجو در عرصه کشوری دانست.

دکتر عباسی در ادامه گفت: بیش از ٣٠ ایده و طرح در این دوره رویداد، از طرف دانشجویان دانشگاه ارائه شد و محصولات ارائه شده در سطح بسیار خوبی قرار دارند و بنا به نظر داوران مورد توجه بوده و این مسئله را حائز اهمیت دانست.

معاون دانشجویی و فرهنگی در پایان از برگزار کنندگان این رویداد در حوزه های مختلف دانشگاه تشکر و قدردانی کرد و گفت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه گلستان در تلاش است، فرصت ها و منابع را برای خدمت دانشجویان و توان افزایی آنان مضاعف نماید، چرا که این رویداد باعث دستاوردهای ملی در عرصه تولید و کارآفرینی شده است.


تعداد بازدید: 539