پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت روز اکرام و تکریم خیرین

چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳

کسانی که مال خود را در شب و روز انفاق کنند نهان و آشکارا، آنان را نزد پروردگارشان پاداش نیکو خواهد بود و هرگز بیمناک و اندوهگین نخواهند گشت (بقره، 274) .

نامگذاری روز میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) بعنوان روز ملی اکرام و تکریم خیرین، فرصتی دوباره فراهم آورد تا ضمن گرامیداشت این روز، قدردان خدمات خیرین میهن اسلامی و بویژه خیرین دانشگاه گلستان باشیم که با حضور پر برکت خویش، دوستی و مهربانی را گسترش می دهند.

خیرین عزیز در وادی مقدس علم و دانش، بذر نیکوکاری می پاشند، تا در آیندهِ بهاریِ ایران زمین، گل های معنویت شکفته شود، چرا که سرسبزی فردا مدیون همت بلندِ مردمانی نیک اندیش از همین آب و خاک است.

دانشگاه گلستان این افتخار را داشته است که برای توسعه علم و فناوری در استان، همیشه مورد لطف و عنایت خیرین باشد.

خرسندیم که در سال ۱۴۰۲، "موسسه خیرین حامیان آینده ساز دانشگاه گلستان" تشکیل، ثبت و فعال شده و مایه افتخار است که توانسته ایم چنین مردان و زنان بلند نظر و بلند همتی را در کنار خود و در راستای نیل به اهداف والای دانشگاه داشته باشیم.

امروز دانشگاه گلستان پروژه های عمرانی ساختمان اساتید دکتر هومن، ساختمان مرکز مشاوره و کلاسها و همچنین خوابگاه دانشجویی در پردیس جدید را مدیون همین عزیزان است.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ دانشگاه گلستان، روز ملی تکریم خیرین را به تمامی خیرین عزیز، بویژه خیرین حامی دانشگاه گلستان تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند منان توفقیات روز افزون در مسیر خدمت گذاری به آینده سازان میهن اسلامی برای این عزیزان آرزومندم.

 

 علیرضا خواجه شاهکوهی

رئیس دانشگاه


تعداد بازدید: 381