مدیریت امور دانشجویی

ثبت نام همیار دانشجویی

یکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲

 نظر به ضرورت ساماندهی کار دانشجویی (همیار دانشجو) در دانشگاه ، به اطلاع‌ دانشجویان گرامی متقاضی کار دانشجویی (همیار) می‌رساند که؛ برای ثبت درخواست خود به سامانه سجاد (http://portal.saorg.ir) وارد شده و سپس بخش خدمات را انتخاب و وارد قسمت همیار دانشجو (در بخش اداره کل امور دانشجویان داخل) شده و اقدام به تکمیل فرم به صورت اینترنتی نمایند.

 تذکر مهم ۱: مطابق آیین‌نامه همیار دانشجو سازمان امور دانشجویان، دانشجویان گرامی که معدل نیمسال گذشته آن‌ها در مقطع کارشناسی کمتر از ۱۴ و در مقاطع تحصیلات تکمیلی کمتر از ۱۵ بوده، اجازه تکمیل فرم همیار دانشجو را نخواهند داشت.

تذکر مهم ۲: دانشجویان کارشناسی حتما باید یک‌نیمسال تحصیلی را گذرانده باشند ولی دانشجویان تحصیلات تکمیلی از نیسمال اول تحصیلی می‌توانند درخواست همیار دانشجویی خود را در پرتال سجاد ثبت نمایند.

  •   هر دانشجو در سامانه همیار دانشجویی بایستی حداکثر در یک زمینه اعلام علاقه‌مندی نماید. (در صورت ارائه درخواست در بیشتر از یک زمینه به سایر درخواست های فرد ترتیب اثر داده نخواهد شد.)
  •  دانشجویان متقاضی حتماً باید معدل نیمسال قبلی خود را اعلام نمایند در غیر این‌صورت ثبت‌نام ایشان لغو خواهد شد.
  • لازم به ذکر است، مشغولین به همیار دانشجویی علاوه بر ثبت نام در سامانه و نیاز به اخذ معرفی از واحد مشغول بکار می باشند.خواهشمند است این مورد را از طریق مسئول دفتر معاونت و دانشکده پیگیری نماید؛ بدیهی است، پرداخت حق الزحمه منوط به ثبت درخواست و اخذ تائید نهایی اداره رفاه  دانشجویان می باشد.همچنین تاکید میشود شماره شبا بنام دانشجو و مربوط به حساب  بانک تجارت و بدون ir باشد و از درج شماره شبای حساب خود نزد سایر بانک ها و شماره کارت یا شماره حساب دیگران خودداری نمائید.لازم بذکر است هرگونه اشتباه در ورود اطلاعات نادرست در سامانه باعث عدم پرداخت حق الزحمه شده و مسئولیت آن برعهده دانشجو می باشد.

 لینک سامانه سجاد:https://portal.saorg.ir

 

جهت مشاهده فایل راهنما اینجا را کلیک کنید.


تعداد بازدید: 291