دانشکده علوم انسانی

معرفی دو عضو محترم هیات علمی دانشگاه گلستان به عنوان اساتید برتر موسسه استنادی پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC)

دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲

جناب آقای دکتر علی درخشان

جناب آقای دکتر هیوا محمودی

 

دو تن از اساتید دانشکده علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه گلستان در لیست پژوهشگران پراستناد علوم انسانی قرار دارند. دکتر علی درخشان دانشیار گروه زبان و ادبیات انگلیسی و دکتر هیوا محمودی استادیار گروه جامعه شناسی، سیاسی و ارتباطات جزو دانشمندان برتر موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام(ISC) معرفی شده اند. توجه به مسئله ضرورت تحول در علوم به ویژه علوم انسانی از مهمترین و ارزشمندترین دستاوردهایی است که انقلاب اسلامی ایران برای جهان اسلام به ارمغان آورده است.

موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام(ISC)، از سال گذشته با اتکاء به منابع اطلاعاتی و پایگاه‌های داده خود اقدام به شناسایی پژوهشگران پراستناد علوم انسانی، علوم اجتماعی، هنر و معماری کرده است که در این گزارش پژوهشگران پر استناد در بازه زمانی ۱۰ ساله (1400-1391) معرفی شده اند.

تعداد ۴۲۴ نفر پژوهشگر پراستناد در گستره علوم انسانی، علوم اجتماعی، هنر و معماری توسط موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) شناسایی و در ۱۶ حوزه موضوعی علوم انسانی، علوم اجتماعی، هنر و معماری دسته‌بندی شدند. امید است با توسعه فعالیت‌های پژوهشگران و دانشمندان کشور در راستای مرجعیت علمی و فناوری شاهد ارتقای جایگاه جمهوری اسلامی ایران در سطح بین‌المللی باشیم.


تعداد بازدید: 217