مراسم تجلیل از روانشناسان و مشاوران دانشگاه برگزار شد

چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ در جلسه ای که با همت معاونت دانشجویی و فرهنگی و مرکز بهداشت، درمان و مشاوره دانشگاه برگزار گردید؛ از زحمات و خدمات روانشناسان و مشاوران مرکز مشاوره تقدیر بعمل آمد.

در این نشست که به مناسبت روز جهانی روان شناس و به منظور تکریم از روانشناسان و مشاوران مرکز مشاوره دانشگاه برگزار شد دکتر فرهاد یغمایی رئیس، دکتر غلامرضا خوش فر معاون دانشجویی و فرهنگی و دکتر محسن جلالی سرپرست مرکز بهداشت، درمان و مشاوره دانشگاه حضور داشتند.

در ابتدای این تجلیل دکتر یغمایی با تشکر از روانشناسان و مشاوران مرکز مشاوره و تبریک روز روان شناس به آنان، مطالبی در مورد ویژگی های روانشناسان و اهمیت آنها در ارتقاء سلامت روان دانشجویان بیان نمودند.

ایشان همچنین به ارائه آموزش در زمینه ارتباط مؤثر اساتید با دانشجویان و نقش روانشناسان مرکز درارائه این آموزش ها تاکید نمودند.

سپس دکتر خوش فر اهمیت سلامت روان دانشجویان و تلاش در جهت ارتقای آن را متذکر شدند.

در ادامه دکتر جلالی، ضمن تبریک این روز به روانشناسان، در مورد اهمیت خودشناسی روانشناسان به عنوان مؤلفه مهم جهت درگیر شدن مثبت در آلام و مشکلات دانشجویان صحبت و روانشناسان را انسانهایی دانستند که ارتباطی همدلانه، همراه با گوش دادن فعال را در مقابل دانشجویان دارند.

در ادامه مشاوران و روانشناسان مرکز نقطه نظرات، دیدگاهها و دغدغه های خود را با رئیس دانشگاه مطرح نمودند.

در پایان این مراسم از روان شناسان و مشاوران با اهداء لوح، تقدیر به عمل آمد.


تعداد بازدید: 1366