آئین معارفه دانشجویان ورودی جدید دانشگاه برگزار شد

شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷

به گزارش روابط عمومی؛ آئین معارفه دانشجویان ورودی جدید، با حضور مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، معاونین، رؤسای دانشکده ها، مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه، مدیر امور آموزشی، مدیر امور تربیت بدنی، جمعی از مسئولان و کارشناسان دانشگاه به همراه دانشجویان ورودی جدید برگزار گردید.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین جلال مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه طی سخنانی خطاب به دانشجویان ضمن تبریک قبولی در دانشگاه گلستان، از آنان خواستند پیشرفت علمی و معنوی خود را در سرلوحه امورات خویش قرار دهند، تا شاهد موفقیتهای روزافزون در زندگی باشند.

حجت الاسلام جلال در بخش دیگری از سخنان خود رمز تداوم شادابی، نشاط و جوانی در هر سنّی را باورهای صحیح، ایمان و اعتقادات دینی مستحکم عنوان کرد.

دکتر غلامرضا خوش فر معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، با تبریک و خیرمقدم به دانشجویان نو ورود به معرفی مدیریتهای زیرمجموعه دانشجویی و فرهنگی پرداختند و با اشاره به توانمندیهای دانشگاه؛ خواستار حضور و مشارکت دانشجویان در فعالیتهای فوق برنامه و عضویت در تشکلها، کانونها و انجمنهای مختلف شدند.

سپس دکتر مهدی غفاری معاون پژوهش و فناوری به اقدامات صورت گرفته در این حوزه اشاره کرد و گفت: دانشگاه گلستان بزودی به عنوان نخستین دانشگاه کشور در برگزاری طرح اشتغال همزمان با تحصیل، شروع به کار خواهد کرد که زمینه ساز اشتغال دانشجویان برای بعد از فارغ التحصیلی را فراهم خواهد نمود.

دکتر غفاری همچنین از ایجاد کلینیک های حقوق و زبان و ادبیات انگلیسی و مراکز پژوهشی آمار و اقتصاد خبر داد که در آینده ای نزدیک، پذیرای "کارهای عملی واقعی بیرونی" خواهند بود و زمینه را برای تجربه اندوزی و اشتغال دانشجویان علاقمند فراهم خواهند کرد.

در ادامه دکتر نورالدین دبیری مدیر امور آموزشی ضمن اشاره به ساختار معاونت آموزشی توضیحاتی را در خصوص قوانین، مقررات و سامانه آموزشی به دانشجویان ورودی جدید ارائه دادند.

مدیر امور آموزشی دانشگاه در خاتمه سخنان خود به حضور و مشارکت دانشجویان در دوره های مهارت افزایی، اشتغالزایی و یادگیری تأکید کردند.

در ادامه دبیران تشکلها و انجمنهای مختلف دانشجویی با معرفی برنامه های خود از دانشجویان ورودی جدید جهت حضور در فرآیند ثبت نام و عضوگیری دعوت کردند.


تعداد بازدید: 892