پانزدهمین جلسه معارفه یادگاران ایثار دانشگاه برگزار گردید

یکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷

به گزارش روابط عمومی؛ معارفه دانشجویان ورودی جدید شاهد و ایثارگر با حضور دکتر فرهاد یغمائی رئیس دانشگاه و مسئولین بنیاد شهید استان و شهرستان برگزار گردید.

در ابتدای جلسه مهندس محمدحسن احمدی مدیر امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه ضمن عرض خیرمقدم به حاضران جلسه، یاد و خاطر شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را گرامی داشته ایام سوگواری دهه آخر صفر را تسلیت و حلول ماه ربیع را تبریک گفت.

سپس ایشان در ادامه گزارشی از عملکرد این مدیریت و آمار و وضعیت تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر مقاطع مختلف دانشگاه در سال تحصیلی 97-96 ارائه دادند و قسمتی از آئین نامه های آموزشی، فرهنگی و دانشجویی را برای حاضرین تشریح کردند.

سپس دکتر یغمائی رئیس دانشگاه با اشاره به این موضوع که دانشجویان شاهد و ایثارگر میراث گرانبهای انقلاب و بزرگترین سرمایه های دانشگاه هستند گفت: حضور و وجود شما دانشجویان عزیز در دانشگاه مایه افتخار و سربلندی می باشد.

دکتر یغمائی افزود: پیشرفت و موفقیت امروز ایران اسلامی مرهون جانفشانی و ایثارگری های شهداست و امروز فرزندان آنها نیز همچون پدران خود افتخارآفرینان این آب و خاک خواهند بود.

 رئیس دانشگاه گلستان در ادامه سخنان خود توجه به مسائل آموزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر و تلاش برای بهبود و ارتقای وضعیت تحصیلی آنان تأکید کرد.

در ادامه دکتر مصطفی رقیمی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ضمن خیرمقدم به دانشجویان ورودی جدید در خصوص قوانین و مقررات آموزشی توضیحاتی ارائه نمود.

همچنین در این جلسه مسئولان استانی و شهرستانی بنیاد شهید و امورایثارگران به معرفی خدمات رفاهی، آموزشی و فرهنگی آن سازمان به دانشجویان پرداختند.


تعداد بازدید: 1170