دعوت رئیس دانشگاه گلستان برای حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن

یکشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۷

به گزارش روابط عمومی دانشگاه گلستان؛ در آستانه فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دکتر فرهاد یغمائی رئیس دانشگاه گلستان با صدور پیامی از مردم شهیدپرور استان جهت حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت بعمل آورد.
متن پیام دکتر یغمائی به شرح ذیل است:

"انقلاب ما انفجار نور بود".     حضرت امام خمینی (ره)


پیروزی انقلاب اسلامی بدون شک از بزرگ ترین افتخارات و دستاوردهای ملت شریف ایران اسلامی است که در سایه یکپارچگی، وحدت کلمه، ظلم ستیزی، بیداری، آزادی خواهی و پیروی از رهبری پیامبرگونه حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه به وقوع پیوست که آن پیروزی تاریخی و شکوهمند ندای خداخواهی و معنویت را برای همیشه تاریخ در جهان طنین انداز کرد.
دهه فجر از جمله روزهای ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ ملت بزرگ ماست و روز "بیست و دوم بهمن" یادآور پیروزی مردم مؤمن ایران عزیز و به ثمر نشستن خون پاک شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی است.
امید است در آستانه 22 بهمن و چهلمین سال گشایش درهای پیروزی به روی ملت غیور ایران و همه آزادیخواهان جهان در شناخت ارزشها و آرمانهای انقلابی کوشا باشیم و بار دیگر پیمان ببندیم تا در راه تحقق اهداف والای بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری با حفظ وحدت بین دولت و ملت، از هیچ کوششی دریغ نکنیم.
اینجانب بار دیگر از جامعه دانشگاهی، که نقشی برجسته و تاثیرگذار در حفظ آرمان‌های انقلاب شکوهمند اسلامی دارند، دعوت می‌نمایم تا همصدا با دیگر اقشار جامعه در راهپیمایی۲۲ بهمن ماه حضور یابند و ندای حق گویی و آزادگی خود را به گوش جهانیان برسانند.


تعداد بازدید: 324