همزمان با هفته دولت صورت گرفت؛ بازدید نماینده گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی از دانشگاه گلستان

یکشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۸

به گزارش روابط عمومی؛ دانشگاه گلستان میزبان دکتر نورمحمد تربتی نژاد نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی بود.

در این دیدار که در هفته دولت و با هدف بازدید از پروژه های عمرانی دانشگاه در پردیس و با همراهی دکتر فرهاد یغمائی رئیس دانشگاه، هیأت رئیسه و تعدادی از مدیران دانشگاه صورت گرفت، دکتر یغمایی به ارائه گزارش فعالیت های عمرانی دانشگاه پرداخت و تأکید کرد: با کمک متولیان آموزش عالی در دولت یازدهم، برای ارتقاء کیفی و کمی دانشگاه گلستان در استان و کشور تلاش های شایانی صورت گرفته است که مهمترین آن افتتاح و بهره برداری ساختمان تعاون، دانشکده علوم انسانی و اجتماعی و ساختمان سازمان مرکزی بوده است و در این راستا با حمایت های مسئولین استانی و ملی بزودی شاهد افتتاح فازهای دیگری از پردیس دانشگاه خواهیم بود.

دکتر تربتی نژاد، توسعه فضای آموزشی و عمرانی این دانشگاه را مطلوب دانست و گفت: با برنامه ریزی، تعامل و همفکری می بایست از پتانسیل و امکانات موجود دانشگاه در راستای توسعه استان گلستان استفاده لازم صورت پذیرد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: برقراری و استحکام پیوند بین دانشگاه و جامعه سبب توسعه همه جانبه استان می گردد که این امر در گرو ایجاد بستر مناسب ارتباط و تعامل دستگاه‌های اجرایی و بخش های مختلف با دانشگاه قرار دارد.

در خاتمه بازدید دکتر تربتی نژاد، به انجام تلاش های بیشتر نمایندگان استان جهت همکاری در خصوص تخصیص هزینه های عمرانی به منظور تسریع در عملیات ساخت و ساز پردیس جدید دانشگاه تأکید کرد.

شایان ذکر است دکتر تربتی نژاد با حضور در محل کار کارمندان دانشگاه گلستان هفته دولت و روز کارمند را به آنان تبریک گفت.

 


تعداد بازدید: 1660