مراسم تجلیل از اعضای هیات علمی دانشگاه در دهه ی سرآمدی آموزش به صورت مجازی برگزار شد

سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

به گزارش روابط عمومی؛ در ابتدای این نشست دکتر بزی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه گلستان ضمن تشکر از زحمات اعضای هیات علمی در تشکیل کلیه کلاس های مجازی و استمرار فعالیت های آموزشی دانشگاه، توضیحاتی را در خصوص سامانه جدید برگزاری امتحانات غیرحضوری ارائه کرد.

 در ادامه معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه با اهدای لوح سپاس از آقای دکتر عزیز رحیمی، خانم دکتر نرگس صمدانی و خانم دکتر فاضله خواجه نبی که در سال گذشته به مرتبه دانشیاری ارتقا رتبه یافته بودند، تجلیل و از نقش مؤثر این همکاران در تحقق ماموریت های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اجرایی دانشگاه تشکر به عمل آورد.

 

در این نشست دکتر دبیری مدیر آموزشی و دکتر خندان فدافن مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه به ایراد توضیحاتی در خصوص حذف ترم، مرخصی تحصیلی و برگزاری امتحانات غیرحضوری پرداختند.

 

در پایان با اهدای لوح تقدیری از تلاش های بی دریغ دکتر مهدی یعقوبی رئیس گروه فناوری اطلاعات و خدمات رایانه ای دانشگاه و همکاران ایشان در ایجاد و پشتیبانی شبانه روزی زیرساخت های لازم برای سامانه آموزش مجازی دروس و برگزاری امتحانات غیرحضوری قدردانی شد و در این زمینه نیز دکتر یعقوبی ضمن رونمایی از سامانه جدید برگزاری غیرحضوری آزمون مجازی پایان ترم، توضیحات اجمالی در مورد آن ارائه داد.

 

گفتنی است در این نشست اعضای هیات علمی حاضر در جلسه، ابهامات و سوالات خود را در زمینه های مختلف از جمله حضور و غیاب دانشجویان در کلاس های مجازی یا امتحانات غیرحضوری، مرخصی تحصیلی و حذف نیمسال، تقویم آموزشی امتحانات، نحوه برگزاری امتحانات غیرحضوری و ارزشیابی های مستمر و ... مطرح کردند که توسط معاون، مدیران حوزه آموزشی و تحصیلات تکمیلی پاسخ داده شد.

 شایان ذکر است سامانه برگزاری امتحانات غیر حضوری برای تمام دروس مجازی ارائه شده در نیمسال جاری طراحی گردیده و از طریق سامانه آموزش مجازی دانشگاه (VES) با کلیک بر "لیست کلاس های مجازی دانشگاه" قابل دسترس است.

 


تعداد بازدید: 744