پیام تبریک سرپرست دانشگاه گلستان به مناسبت آغاز چهل و چهارمین پیروزی انقلاب اسلامی ایران و یوم الله ۲۲ بهمن

پنج شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰

دکتر علیرضا خواجه شاهکوهی سرپرست دانشگاه گلستان در پیامی آغاز چهل و چهارمین پیروزی انقلاب اسلامی ایران و یوم الله۲۲ بهمن را تبریک گفت.

متن پیام دکتر خواجه شاهکوهی به شرح زیر است:

يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اذْكُرُوا نِعْمَةَ اللَّهِ عَلَيْكُمْ إِذْ جَاءتْكُمْ جُنُودٌ فَأَرْسَلْنَا عَلَيْهِمْ رِيحًا وَجُنُودًا لَّمْ تَرَوْهَا وَكَانَ اللَّهُ بِمَا تَعْمَلُونَ بَصِيرًا (سوره احزاب- آيه ۹)

اى كسانى‌كه ايمان آورده‏ ايد نعمت ‏خدا را بر خود به ياد آريد، آنگاه كه لشكرهایى به‌ سوى شما [در] آمدند، پس بر سر آنان تندبادى و لشكرهایى كه آن‌ها را نمی ‏دیدید فرستاديم و خدا به آنچه می کنید همواره بيناست.

 

انقلاب شکوهمند اسلامی نقطه عطفی در تاریخ سیاسی و اجتماعی ایران به شمار می آید که توانست به پشتوانه مردمی و اراده بی بدیل و روشنگری های بنیانگذار انقلاب حضرت امام خمینی (ره) نور امید را در دل ملت زنده کند و این نهضت به تاسی از آموزه های اسلامی و سیره ائمه اطهار(ع) به سیل خروشان ملتی تبدیل شد که به دنبال عزت، سرافرازی، استقلال و آزادی خود به پاخاستند و ثمره آن فداکاری ها و خون شهیدان، در قامت جمهوری اسلامی ایران تجلی یافت. اما دشمنان و بدخواهان این ملت از همه ظرفیت ها، دسیسه ها، تحریم های ظالمانه و ترور شخصیت ها بهره بردند تا استقلال و آزادی این کشور را تحت تاثیر خواسته ها و برنامه های خود قرار دهند، اما پایمردی مردم در حفظ آرمان های معمار کبیر انقلاب اسلامی و تداوم این راه از سوی رهبر معظم انقلاب خنثی کننده تمامی این نقشه ها بوده و هست.

به طوری که انقلاب اسلامی بعد از چهار دهه به الگویی با ثبات در منطقه تبدیل شده و در حوزه های مختلف، به ویژه علم و فناوری به دستاوردهای مهمی دست یافته که در توسعه پایدار کشور نقش اساسی را ایفا می کند. مسلما این مهم در سایه رهبری مدبرانه و حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) میسر شده که با همراهی، همت و وحدت آحاد مختلف و فرهیختگان جامعه تعمیق پیدا کرده و بیانیه گام دوم انقلاب سبب تحول و تکامل آرمان های انقلاب می شود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی، اعلام میدارم که اعضای هیات علمی، کارمندان و دانشجویان دانشگاه گلستان با همدلی و همبستگی بیش از پیش، همپای مردم انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی مطابق با شرایط موجود و رعایت اصول بهداشتی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن حضور خواهند داشت و با راه امام راحل، اهداف و آرمان های بلند رهبر فرزانه انقلاب اسلامی میثاقمان را چند باره تجدید خواهیم کرد.

 


تعداد بازدید: 7277