سرپرست دفتر ریاست، روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه گلستان منصوب شد

سه شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۰

به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ طی حکمی از سوی دکتر علیرضا خواجه شاهکوهی سرپرست دانشگاه گلستان، دکتر علی پاکدامن به عنوان سرپرست دفتر ریاست، روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه منصوب شد.

دکتر خواجه شاهکوهی در متن انتصاب دکتر پاکدامن آورده است؛

       احتراماً نظر به مراتب تعهد و تجارب ارزنده جناب‌عالی، به موجب این حکم به‌عنوان "سرپرست دفتر ریاست، روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه" منصوب می‌شوید.

       شایسته است ضمن انجام امور اداری و برنامه‌ریزی لازم برای تنظیم دستور جلسات هیأت امنا، هیأت رئیسه و شوراهای دانشگاه؛ مصوبات به واحدهای ذی‌ربط ابلاغ و از اجرای آن‌ها اطمینان حاصل نمایید. انتظار دارد، گام های مؤثری را به منظور انجام کلیه امور مربوط به حوزه ریاست و حصول اطمینان از پاسخگویی به موقع مکاتبات در جهت ارتقاء و حرکت در مسیر توسعه و اعتلای دانشگاه بردارید. بایسته است با جمع‌آوری اطلاعات و اطلاع‌ رسانی اخبار دانشگاه، موجبات آشنایی عموم به چگونگی و نحوه عملکرد واحدهای مختلف دانشگاه را فراهم نموده و با همکاری سایر واحدهای ذی‌ربط دانشگاه و مرکز همکاری‌های علمی و بین‌المللی وزارت متبوع، در برقراری ارتباط با مجامع علمی بین‌المللی، تشریک مساعی داشته باشید.

 امید است با استعانت از خداوند متعال، در انجام وظایف و مسئولیت‌های خطیر محوله، پیش برد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، منویات رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی و تحقق اهداف عالیه دانشگاه موفق و مؤید باشید.

گفتنی است دکتر علی پاکدامن عضو هیات علمی گروه آموزشی ریاضی دانشکده علوم می باشند.


تعداد بازدید: 8074