آیین کلنگ زنی ساختمان مرکز مشاوره و سلامت مجتمع علوم انسانی

چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱

به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ پروژه مرکز مشاوره و سلامت مجتمع علوم انسانی با مساحت زیر بنا 1300 متر مربع در 3 طبقه با نمای ترکیبی از آجر نسوز و با اعتباری بالغ بر 91000 میلیون ریال از محل اعتبارات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مدت 2 سال به بهره برداری خواهد رسید.

در این مراسم دکتر علیرضا خواجه شاهکوهی سرپرست دانشگاه گلستان با اشاره به نیاز مهم دانشگاه به مرکز مشاوره خاطر نشان کرد این پروژه از محل اعتبارات تخصیصی وزارت عتف ساخته خواهد شد تا بخش مهمی از نیازهای مشاوران و پزشکان برطرف نماید.

وی از همکاری و مساعدت دکتر داداش پور معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان، دکتر نعیمی مدیر کل دفتر مشاوره و سلامت و دکتر قربانی معاون پشتیبانی و مدیریت منابع سازمان امور دانشجویان وزارت عتف در تخصیص اعتبار مورد نیاز ساخت مرکز مشاوره و سلامت مجتمع علوم انسانی قدردانی کرد.

در ادامه مراسم حجت الاسلام والمسلمین دکتر جلال مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گلستان اظهار امیدواری کرد با تلاش و همت مسئولان وزارت عتف و اهتمام ویژه مسئولان استان نیاز‌های دانشگاه با سرعت بیشتری تامین گردد.

دکتر جلال تامین به موقع اعتبارات ساخت این پروژه را خاطر نشان کرد و افزود مرکز مشاوره از مهم ترین نیاز‌های دانشجویان دانشگاه گلستان است که می‌تواند به سلامت روحی و روانی دانشجویان کمک کند.

گفتنی است در این مراسم هیات رئیسه، مدیر مرکز مشاوره و جمعی از مدیران و کارکنان دانشگاه حضور داشتند.


تعداد بازدید: 670