سومین جلسه ستاد استقبال از دانشجویان نو ورود

یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱

به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ سومین جلسه با حضور دکتر مصیب عباسی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه و دکتر محمد مهدی محمدی نژاد مدیر فرهنگی، اعضای بسیج دانشجویی، شورای صنفی و انجمن های علمی در دفتر معاونت فرهنگی دانشگاه برگزار گردید.

دکتر مصیب عباسی معاون دانشجویی و فرهنگی با ارائه ای گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده به ویژه تهیه فرم آیین نامه انضباطی و منشور اخلاقی دانشجویان تاکید کرد تولید محتوا و جذابیت در برنامه های فرهنگی از اولویت های مهم دانشگاه است و در این راستا از فکر، سلیقه و همه نظر دانشجویان استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به رهنمود های امام راحل و مقام معظم رهبری افزود: رشد و ارتقاء فرهنگی و اسلامی شدن دانشگاه در گرو شکل گیری یک دانشگاه اسلامی است.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه با قدردانی از بسیج دانشجویی، شورای صنفی و انجمن های علمی از آنان خواست با تشکیل نمایشگاه ارایه توانمندی های هر بخش؛ دانشجویان را با تبلیغات محیطی جذاب همراه با ارایه سخنان بزرگان علم، دین و اندیشه آن ها را به فعالیت های تشکیلاتی، علمی، فرهنگی دعوت نمایند.

وی اظهار امیدواری کرد با تلاش و همکاری تشکل ها، انجمن های علمی و شورای صنفی دانشجویی و همکاری بخش های مختلف دانشگاه شرایط مطلوبی برای حضور دانشجویان نو ورود در روز 27 شهریور 1401 آماده نماییم.

در ادامه جلسه دکتر محمدی نژاد مدیر فرهنگی با اشاره به مصوبات جلسه گذشته ستاد استقبال از دانشجویان و مسئولان تشکل های دانشجویی خواست تا با تلاش مضاعف و در راستای خدمت به دانشجویان در برگزاری مراسم سال تحصیلی جدید با همدلی و هماهنگی برنامه ای جذاب و خاطره انگیز برای دانشجویان اجرا نمایند.

وی از مسئولان تشکل ها و انجمن های علمی دانشجویی خواست از همه راه های ارتباطی برای آشنایی هر چه بیشتر دانشجویان با دانشگاه و فعالیت های فرهنگی استفاده نماید.

خاطر نشان می گردد در این جلسه پس از ارائه نظرات و پیشنهاد های دانشجویان مبنی بر پایی نمایشگاهی از توانمندی ها و فعالیت های انجام شده؛ مقرر گردید علاوه بر برپایی نمایشگاه دستاوردهای تشکل ها، انجمن ها و شورای صنفی دانشجویی در سایت شهید بهشتی، پردیس جدید و دانشکده فنی و مهندسی گرگان و علی آباد و همچنین با توجه به ایام اربعین امام حسین(ع) و هفته دفاع مقدس با برپایی موکب های عزاداری و پذیرایی از دانشجویان نو ورود استقبال نمایند.


تعداد بازدید: 1231