افتتاحیه نمایشگاه مهر دانشجو

سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱

به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ مراسم افتتاحیه نمایشگاه مهر دانشجو صبح امروز با حضور رئیس دانشگاه، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، معاون دانشجویی و فرهنگی و جمعی از مدیران و کارکنان دانشگاه برگزار شد.

دکتر مصیب عباسی معاون دانشجویی و فرهنگی با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و تلاش های دانشجویان به ضرورت شناخت عمیق و همه جانبه دانشجویان نسبت به ساختار فیزیکی و محتوایی دانشگاه گفت: هدف از برپایی نمایشگاه مهر تقویت روابط دانشجو با دانشگاه و شناخت علاقه مندی های آنها است.

وی با اشاره به اقدامات دانشجویان در برپایی غرفه های نمایشگاه مهر دانشجو گفت: هدف از برپایی این گونه نمایشگاه ها فراهم کردن بستر های لازم برای رشد و شکوفایی استعداد های دانشجویی است.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه گفت: رشد و توسعه فرهنگی از مهم ترین اهداف دانشگاه گلستان است که برای تحقق آن از افکار و اندیشه های سازنده دانشجویان، اساتید و کارمندان استفاده خواهیم کرد.

همچنین درآستانه هفته گرامیداشت 8 سال دفاع مقدس مسئولین، دانشجویان و کارکنان دانشگاه با حضور بر مزار شهید خوشنام دانشگاه شهید حسین خان احمدی با آرمان های شهدا دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.

دکتر علیرضا خواجه شاهکوهی رئیس دانشگاه گلستان با قدردانی از زحمات تشکل ها، انجمن های علمی،  کانون ها و شورای صنفی دانشجویی دانشگاه، جوشش، حرکت و بروز استعداد های دانشجویی را در گرو فعالیت های شاخص و اثر گذار فرهنگی دانست و خاطر نشان کرد: برای رشد و فعالیت دانشجویان، برنامه های منسجم و منطبق بر علایق و سلیقه های دانشجویان تدارک دیده ایم.

وی با اشاره به دوران تجدید ناپذیر دانشجویی و فرصت حضور در دانشگاه از دانشجویان خواست تا علاوه بر تحصیل دانشگاهی به کسب حداقل یک یا دو مهارت فنی و حرفه ای نیز بپردازند.

رئیس دانشگاه با توجه به آماده بودن بستر فراگیری مهارت های فنی و حرفه ای به راه اندازی مرکز مدیریت مهارت آموزی و هدایت شغلی(tmc) دانشگاه اشاره کرد و گفت:  امروز دانشگاه گلستان پیشتاز و سرآمد همه دانشگاه های کشور در بخش کسب همزمانی مهارت و تحصیلات دانشگاهی است که امید تازه ای به ایجاد شغل و حرفه جوانان پس از فارغ التحصیلی را  فراهم کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر جلال مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با اشاره به ضرورت حضور همه افکار و سلیقه های دانشجویی از دانشجویان برای شکل گیری کرسی های آزاد اندیشی دعوت کرد.

وی دانشگاه را محل ارائه اندیشه ای منطبق بر قانون، عدالت، اخلاق و انسانیت دانست و افرود: دانشجویان در این شرایط آزادانه می توانند به تبیین افکار و اندیشه های خود بپردازند و ما هم بستر و شرایط مورد نیاز را آماده خواهیم کرد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه مباحثه، هم اندیشی، مناظره و گفتگو های دانشجویی را مایه رشد و شکوفایی نهاد دانشگاه دانست و افزود: فعالیت های دانشجویان می تواند سرمایه ارزشمند برای کسب مهارت های نوین زندگی آنها باشد شخصیت آینده آنها را شکل می دهد.

یاد آور می شود در نمایشگاه مهر دانشجو بسیج دانشجویی، مرکز مشاوره و سلامت، دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، روابط عمومی دانشگاه، مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی(tmc)، انجمن های علمی، شورای صنفی دانشجویی، گروه دانشجویان شاهد و ایثارگر و مدیریت امور فرهنگی دانشگاه با برپایی غرفه توانمندی ها و برنامه های خود را به دانشجویان معرفی کردند و همچنین هیات فاطمیون دانشگاه با برپایی موکبی از دانشجویان پذیرایی کرد.


تعداد بازدید: 3131