جلسه هم‌اندیشی و هم‌افزایی رئیس مرکز آموزش‌های آزاد دانشگاه با رئیس و اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی معدن استان

دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲

 در راستای سیاست های دانشگاه مبنی بر ارتباطات موثر و عملیاتی دانشگاه با صنعت، جلسه هم‌اندیشی رئیس مرکز آموزش‌های آزاد دانشگاه با رئیس و اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی معدن استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ این جلسه که در محل سازمان نظام مهندسی معدن با حضور دکتر علیرضا صفا رئیس مرکز آموزش های آزاد دانشگاه و رئیس و اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی معدن برگزار گردید، رهیافت‌های مدون نمودن ارتباط دانشگاه با آن سازمان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دکتر صفا رئیس مرکز آموزش‌های آزاد دانشگاه گلستان عنوان کرد، دانشگاه گلستان با برخورداری از اعضای هیأت علمی توانمند و مجرب می‌تواند با برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی و کاربردی نقش بسزایی در بهره‌وری هرچه بیشتر صنعت و معدن و بنگاه‌های اقتصادی دولتی و خصوصی استان داشته باشند که سازمان نظام مهندسی معدن می تواند موجبات اتصال این حلقه مغفوله باشد.

در همین راستا مهندس ابراهیمی ملکشاه، رئیس سازمان نظام مهندسی معدن، تشریح کرد: بازآموزی مهندسان شاغل در این حیطه امری ضروری است.

گفتنی است در این جلسه مقرر شد دانشگاه گلستان با نظام مهندسی معدن استان در اجرای دوره های آموزشی و آمادگی آزمون داوطلبان پروانه اشتغال حوزه نظام مهندسی معدن همکاری نماید.


تعداد بازدید: 358