معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تاکید کرد: لزوم تقویت گروه‌های دانشجویی شناسنامه‌دار و تسهیل فعالیت‌های قانونمند این مجموعه‌ها

پنج شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی دانشگاه گلستان به نقل از وزارت علوم، دکتر عبدالحسین کلانتری در نشست معاونان فرهنگی و اجتماعی منطقه ۶ کشور که به میزبانی دانشگاه شهرکرد برگزار شد، به آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: حجمی از فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه‌ها باید پیگیری و به سرانجام برسد.

وی افزود: سیاست ما همواره تقویت گروه‌های دانشجویی شناسنامه‌دار و تسهیل فعالیت‌های قانونمند این مجموعه‌ها است و این امر باید با قوت بیشتر پیگیری شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با اشاره به ارتباط انجمن‌ها و حلقه‌های علمی با صنعت و فناوری تصریح کرد: این ارتباط در بسیاری از دانشگاه‌ها کلید خورده لذا ارتباط صنعت و فناوری باید به شکل وسیع‌تری تقویت شود.

وی به بحث راهیان پیشرفت اشاره کرد و افزود: این امر بسیار مهم و نشاط‌افزا و امید افزاست و می‌تواند آینده روشنی را برای دانشجویان ترسیم کند.

به گفته وی اردوهای علمی نیز فضای با نشاطی برای دانشجویان ایجاد می‌کند و طبیعتاً این برنامه‌ها باید مطابق با قوانین و ضوابطی که در این زمینه وجود دارد و به دور از اختلاط پیگیری شود.

دکتر کلانتری خاطرنشان کرد: ما مکلف به اجرای قانون هستیم علاوه بر آنکه دانشجویان را توصیه به قانون مداری می‌کنیم باید خودمان نیز به صورت اولی به این موضوع مقید باشیم.


تعداد بازدید: 1061