نشست اساتید،کارمندان و دانشجویان دانشگاه با موضوع « پیامدهای طوفان‌الاقصی در نظم نوین جهانی » برگزار شد

دوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی دانشگاه گلستان؛ نشستی با عنوان «پیامدهای طوفان‌الاقصی در نظم نوین جهانی» با حضور، استاید، کارمندان و دانشجویان دانشگاه های استان، به سخنرانی دکتر علی اکبر براتی رئیس جمعیت جهانی حمایت از مقاومت در دانشگاه گلستان برگزار گردید.

در ابتدای این نشست دکتر علیرضا خواجه شاهکوهی رئیس دانشگاه گلستان نیز ضمن خیرمقدم به مهمانان حاضر و برگزار کنندگان این نشست تقدیر به عمل آوردند.

دکتر خواجه شاهکوهی شرایط حاکم بر آسیای غربی را ظلمی مبرهن بر کشور فلسطین، و اسرائیل را تا همیشه رژیمی خطاب کردند.

رئیس دانشگاه گلستان گفت: بحث فلسطین مربوط به جهان اسلام است. اسلام ناب محمدی که حضرت امام و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) آن را جامعه معرفی کردند. این اسلام سرِ ستیز با صهیونیسم بین الملل دارد. قضیه‌ی فلسطین قبله ی اول مسلمین است. اسلامِ شیعه و سنی در مقابل استکبار جهانی در فلسطین به تقابل نمایی رسیده است. بنابراین محو اسرائیل جزو اصول اسلام ناب است.

وی در ادامه افزود: امروز وظیفه ی ما دانشگاهیان این است که نظر به تهدیدات و دروغ پراکنی هایی که از سوی رسانه های معاند روانه می شود به درستی شرایط را روشنگری کنیم.

در ادامه دکتر علی اکبر براتی رئیس جمعیت جهانی حمایت از مقاومت گفت: وقتی از حماسه صحبت می‌کنیم جای قرار نیست و جای قیام است. و به همین خاطر به احترام فلسطینی هایی که همین حالا زیر باران موشک و بمب ایستاده و در کنار مقاومت کردن حماسه می آفرینند، باید ایستاد و کلاه از سر برداشت.

وی افزود: این مردم به بشریت کرامت و به اسلام آبرو می‌دهند. این‌ها یک بار دیگر به انسان ها، انسانیت می‌آموزند و ما نیز باید در آن شریک بوده و خدایی نکرده در آن غایب نباشیم.


تعداد بازدید: 1371