پیام تبریک رئیس دانشگاه گلستان به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

شنبه ۳ شهریور ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی دکتر علیرضا خواجه شاهکوهی رئیس دانشگاه گلستان آغاز هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت.

متن پیام ایشان بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تاریخ ایران اسلامی همواره شاهد ایثارگری ها و از خود گذشتگی های دلیرمردانی بوده که غیر از خدا هیچ نمی دیده و تمام هدفشان خدمت به خلق و اعتلای انقلاب اسلامی بوده است.

هفته دولت یادآور فداکاری‏‌های شیرمردان این مرز و بوم و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری شهیدان گرانقدری همچون رجایی و باهنر، دو یار مجاهد و دو همسنگر عرصه علم و جهاد و خدمت است که دوشادوش یکدیگر کمر به خدمت انقلاب و ملت بستند و جان عزیز خویش را نثار آرمان شان نموده و لحظه لحظه عمر خود را در راه اسلام و انقلاب به زیباترین وجه به کار گرفتند.

در سال جاری، هفته دولت علاوه بر یاد شهیدان رجایی و باهنر با یاد و خاطره شهدای خدمت به ویژه شهید جمهور، آیت الله رئیسی در اذهان و قلب همراه است.

این هفته یادآور بزرگ مردان شهیدی است که خود را در راه میهن و مردم فدا نموده و برای همیشه جاودانه شدند و چه زیباست همزمانی آغاز کار دولت وفاق ملی با هفته دولت. این تبرک را به فال نیک گرفته تا برای دولتمردان غیور و پرتلاش بهترینها را آرزو کنیم.

اینجانب با پاسداشت ایام سوگواری اربعین سید و سالار شهیدان، اباعبدالله الحسین(ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت مردان، بویژه کارمندان خدوم و متعهد دانشگاه گلستان تبریک عرض نموده و موفقیت این عزیزان در راستای تحقق اهداف این دانشگاه و سرافرازی و عزت نظام جمهوری اسلامی را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

علیرضا خواجه شاهکوهی

رئیس دانشگاه گلستان


تعداد بازدید: 353