آئین بزرگداشت هفته دولت و جشن روز کارمند برگزار شد

جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جشن روز کارمند با حضور اعضای هیات رئیسه، کارمندان و جمعی از مدیران دانشگاه در سالن شهید مطهری دانشگاه گلستان برگزار گردید.

در ابتدای مراسم دکتر شهرآشوب مدیر امور اداری و پشتیبانی دانشگاه گلستان به ارائه گزارش عملکرد یکساله مدیریت امور اداری و پشتیبانی و رفاهیات کارمندان پرداخت.

در ادامه دکتر علیرضا خواجه شاهکوهی رئیس دانشگاه گلستان ضمن عرض تبریک، یاد و خاطره شهدای دولت شهیدان رجایی و باهنر و همچنین شهدای خدمت را گرامی داشتند و  از زحمات همه کارمندان که در جهت تحقق اهداف دانشگاه تلاش می کنند تشکر کرد.

رئیس دانشگاه گلستان ضمن آرزوی توفیق برای همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت وفاق ملی از برگزارکنندگان این مراسم تشکر و قدردانی کرد و به ارائه گزارشی از روند اجرایی پروژه‌های عمرانی دانشگاه پرداخت.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر جلال مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در دانشگاه گلستان ضمن یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهید خدمت آیت الله رئیسی را گرامی داشت و خاطر نشان کرد: این شهدای بزرگوار نمونه بارزی از خدمتگزاران واقعی نظام و کارگزاران دولتی در شان نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند.

در این مراسم با برگزاری مراسم طنزپردازی و اجرای موسیقی کارمندان لحظات شادی را در کنار یکدیگر سپری کردند و در پایان مراسم از کارمندان نمونه سال 1402 با اهدا لوح سپاس قدردانی شد.

در پایان این مراسم با حضور بر مزار شهید خوش نام دانشگاه گلستان شهید حسین خان احمدی و با ذكر صلوات و قرائت فاتحه به روح پر فتوح شهيدان و امام شهيدان ادای احترام و مزار این شهيد والامقام را غبارروبی و عطرافشانی كردند.


تعداد بازدید: 442