نشست هم اندیشی معاون و مدیر فرهنگی با دبیران انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه گلستان

چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ به همت مدیریت امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گلستان نشست هم اندیشی با دبیران انجمن‌های علمی دانشگاه گلستان با حضور معاون دانشجویی و فرهنگی در سالن شهید علیمحمدی درسایت شهید بهشتی برگزار گردید.

در این جلسه دکتر عباسی معاون دانشجویی و فرهنگی ضمن تقدیر و تشکر از فعالان دانشجویی بابت حضور در این جلسه و فعالیت های آنها در یکسال گذشته، شرکت در جشنواره‌‌های ملی، ثبت نام در سامانه دانشجویان سرآمد و تشکیل انجمن‌های علمی بین رشته‌ای را مورد یادآوری قرار دادند و بر این نکته تاکید کرد و گفت: این معاونت از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشجویان استقبال نموده و تمامی تلاش خود را جهت مرتفع کردن مشکلات به کار خواهد گرفت. 

دکتر سیاه سرانی مدیر امور فرهنگی و اجتماعی در این جلسه، خواستار طراحی یک برنامه علمیاتی و اولویت بندی فعالیتها از سوی دانشجویان بر مبنای بودجه مالی اختصاص داده شده به هر انجمن شد.

گفتنی است در این جلسه دبیران انجمن‌های علمی به بیان مشکلات و چالش های پیشروی در اجرای برنامه‌های انجمن‌های خود در سال تحصیلی گذشته پرداختند و برخی از سوالات و ابهامات آنها توسط معاونت دانشجویی و فرهنگی و کارشناس مربوطه پاسخ داده شد و در پایان این جلسه از انجمن‌های علمی دانشجویی موفق در سال تحصیلی گذشته با اهدای لوح سپاس تقدیر و تشکر شد.


تعداد بازدید: 686