اجتماع دانشگاه گلستان در محکومیت ترور شهید سید حسن نصرالله

یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ اساتید، کارمندان و دانشجویان دانشگاه گلستان امروز یکشنبه 8 مهر بعد از اقامه نماز ظهر و عصر در کنار مزار شهید خوش نام دانشگاه شهید حسین خان احمدی، ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و در حمایت از محور مقاومت ومردم مظلوم لبنان و غزه تجمع کردند.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر جلال مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گلستان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در پی ترور سیدحسن نصرالله و حمایت از جبهه مقاومت وحزب الله لبنان در کنار مزار شهید خوش نام دانشگاه، شهید حسین خان احمدی ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان اظهار داشت: سید مقاومت در همه زمینه ها الگو بود. عالمی الگو، مجاهدی الگو، فرماندهی الگو و مربی الگویی بود که پس از شهادت این بزرگوار همه ما باید راه و منش این شهید بزرگوار را الگو قرار دهیم.

وی گفت: سید حسن نصرالله، شهید بزرگوار، به مدت ۳۰ سال دبیر کلی حزب‌الله لبنان و رهبر محور مقاومت بود و اقدامات بزرگی برای شکست اسرائیل و تقویت محور مقاومت انجام داد. این شخصیت کم‌نظیر در شرایط سخت زندگی، بزرگ‌ترین خدمات را در سازماندهی و هماهنگی‌های لازم میان ارکان محور مقاومت در عراق، سوریه، لبنان و یمن ارائه کرد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گلستان ادامه داد: یکی از کارهای بزرگ او این بود که ساختار مدیریت حزب‌الله را به‌گونه‌ای بنا نهاد که هرگز در برابر چالش‌ها و سختی‌ها شکست نخورد، بلکه قوی‌تر شد.

در پایان این مراسم مهدی امیدیان مداحی در وصف شهدای مقاومت و شهید سید حسن نصراله کرد، کارکنان و دانشجویان با سر دادن شعارهای "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر امریکا" جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.


تعداد بازدید: 874