نشست هم اندیشی معاون و مدیر فرهنگی با دبیران کانونهای فرهنگی اجتماعی دانشگاه گلستان 

شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ به همت مدیریت امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گلستان نشست هم اندیشی با دبیران کانونهای فرهنگی اجتماعی دانشگاه گلستان با حضور معاون دانشجویی و فرهنگی در سالن مرکز مشاوره درسایت شهید بهشتی برگزار گردید.

در ایتدای این جلسه دکتر عباسی معاون دانشجویی و فرهنگی شهادت سید مقاومت شهد سید حسن نصرالله را به دانشجویان تسلیت و اظهار داشتند: راه محور مقاومت با قدرت و صلابت بیشتر ادامه پیدا خواهد کرد و از فعالان دانشجویی بابت حضور در این جلسه و فعالیت های آنها در یکسال گذشته تقدیر و تشکر کردند.

معاون فرهنگی دانشجویی از دبیران کانونها خواستند فعالیتهای خود را با تمرکز بر عناصر خلاقیت، نوآوری و فناوری و در راستای حل یک مسئله و نیاز فرهنگی پیگیری نمایند. ایشان در ادامه به دبیران کانونهای فرهنگی پیشنهاد کردند در اواخر مهرماه فعالیتهای یک سال گذشته خود را در یک همایش و در قالب یک پادکست کوتاه در معرض دید همگان قرار دهند. 

دکتر سیاه سرانی مدیر امور فرهنگی و اجتماعی در این جلسه، خواستار فعالیت بیشتر کانونهای غیر فعال شدند تا کانون های فرهنگی بتوانند سلایق و علائق همه دانشجویان را مدنظر قرار دهند و بر این نکته تاکید کردند اگر قرار است کانون ها به دانشجویان جدید به خوبی معرفی شوند نیازمند حضور فعال رسانه‌ای در شبکه‌های مجازی هستیم.


 
گفتنی است در این جلسه دبیران کانونهای فرهنگی به بیان مشکلات و چالش های پیشروی در اجرای برنامه‌های  خود در سال تحصیلی گذشته پرداختند و برخی از سوالات و ابهامات آنها توسط معاونت دانشجویی و فرهنگی و کارشناس مربوطه پاسخ داده شد.


تعداد بازدید: 695