گروه فناوری و خدمات رایانه ای

سامانه پشتیبانی خدمات رایانه ای دانشگاه

سه شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷

به اطلاع کلیه همکاران گرامی میرساند در راستای توسعه خدمات الکترونیک و جهت سرعت و سهولت رسیدگی به مشکلات  کاربران در ارتباط با حوزه فناوری اطلاعات،جهت اعلام خرابی، عیوب و رفع نقص سیستم های رایانه ای موجود در دانشگاه سیستم تیکتینگ این حوزه به آدرس  http://۱۷۲.۱۶.۱۰.۲۱۷/ticket راه اندازی شد. جهت اتصال به سامانه میتوانید از منوی خدمات الکترونیک ، قسمت سامانه پاسخگویی مرکز رایانه، مستقیما وارد سیستم شوید. پیغام خود را در قسمت"ارسال یک تیکیت پشتیبانی " وارد نمایید و پس از تکمیل مشخصات مانند نام و ایمیل (کاملا معتبر) آنرا ارسال و مشخصات ای دی تیکت را جهت پیگیری ثبت نمایید.این سامانه صرفا داخل دانشگاه قابل دسترس است.
از ویژگی های این سامانه این است که فرآیند مورد نظر همکاران از ابعاد مختلف زمانی، نوع خرابی و عملکرد واحدهای مرتبط بخوبی در این سامانه تحلیل خواهد شد تا به هرطریق  خدمتی در خور همکاران گرامی حاصل گردد. با تشکر


تعداد بازدید: 1179