حوزه ریاست

بازدید مدیرکل و کارشناسان اداره کل پدافند غیرعامل استان از دانشگاه گلستان

سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱

به گزارش روابط عمومی دانشگاه گلستان؛ دکتر خواجه شاهکوهی سرپرست دانشگاه با اشاره به ضرورت توجه به پدافند غیرعامل فعالیت های دانشگاه را در این زمینه برشمرد و افزود: دانشگاه گلستان به لحاظ تعداد دانشجو و عضو هیات علمی با ۳۶ رشته کارشناسی، ۴۲ رشته ارشد و ۶ رشته دکتری بزرگترین دانشگاه استان گلستان است.
وی با بیان اینکه توسعه دانشگاه گلستان امیدوار کننده است گفت: در ساخت و ساز های جدید دانشگاه تمامی اصول و مبانی پدافند غیرعامل در مبحث ۲۱ مقررات ملی ساختمان رعایت شده است.


 در ادامه این دیدار محمد تقی محمدی مدیر کل پدافند غیر عامل با تأکید بر توسعه طرح های دانشگاهی در حوزه پدافند غیرعامل در دانشگاهها، گفت: تمامی پایان نامه ها و طرح های پژوهشی دانشجویان و اساتید که مرتبط با مباحث پدافند غیرعامل باشد مورد حمایت این اداره کل است.
وی ادامه داد: دانشگاه می تواند در شناسایی و اطلاع رسانی تهدیدات روز به اداره کل پدافند غیرعامل کمک کند و با برگزاری دوره های تخصصی با موضوع پدافند غیرعامل برای دانشجویان و اساتید و همچنین با سایر نهادها و سازمان ها نیز در این خصوص همکاری داشته باشند.


در ادامه این نشست همچنین مدیرکل پدافند غیرعامل استان با اشاره به موضوع آموزش و آگاهی بخشی درارتقاء بازدارندگی و کاهش آسیب پذیری بعنوان رکن اثر گذار در حوزه پدافند غیرعامل و اجرای برنامه های مشترک به ویژه در حوزه های پژوهشی، تاکید کرد.



تعداد بازدید: 281