حوزه ریاست

پیام سرپرست دانشگاه گلستان به مناسبت روز جهانی قدس

پنج شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱

سلام بر قدس  و سلام بر قبله گاه اول مسلمانان و سلام بر مردم مظلوم و بی پناه فلسطین روز قدس، روز رهایی و اعلام برائت از مشرکین و روز فریاد علیه ستمگران و دفاع از مظلومان جهان است.

سلام و درود الهی بر روح خمینی کبیر که با نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، همه آزاد اندیشان جهان را به تفکّر و اندیشه به آزادی بشریت از چنگال جرم و جنایت دعوت نمود و وظیفه ای مهم را بر دوش همه مسلمانان عالم نهاد تا دفاع از مظلوم و مبارزه با ستم را هرگز فراموش نکنند.

سلام ما به پیشگاه خلف شایسته روح الله حضرت ایت الله خامنه ای ولی امر مسلمین جهان که راه پر صلابت امام عزیز را با پیروی از منویات حضرتش شجاعانه و با بصیرت ادامه داده است و در این شرایط حساس جهانی همه مسلمانان را به مبارزه بی وقفه با زور و ستم صهیونیسم غاصب دعوت نموده است.

بر همه واجب است تا به ندای مقتدایمان لبیک بگوییم و در راهپیمایی روز قدس شرکت کنیم، لذا اینجانب از همه همکاران عزیزم، اساتید فهیم و درد آشنای سنگر علم و دانش و دانشجویان انقلابی و حامی محرومان و کارمندان همیشه حاضر در صحنه های دفاع از مظلومین و ستمدیدگان می خواهم تا با حضور پر شور در راهپیمایی روز شریف قدس و حمایت از ملت ستمدیده و بی دفاع فلسطین، یک بار دیگر با آرمان های امام عزیزمان پیمانی دوباره ببندیم و روح شهدای عزیزمان بویژه شهدای مقاومت و به خصوص روح مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی و همه شهدای به خون خفته تاریخ اسلام عزیز را شاد و خشنود سازیم.

ان شالله تعالی؛ بی شک وعده نصرت و یاری الهی نیز در امتداد جهاد و مبارزه صالحان و مومنان عالم تحقق می یابد و این حکمت بلا تردید حق است که مومنان، وارثان زمین خواهند بود.

وعده ما فردا جمعه همگام با مردم انقلابی و مقاوم ایران اسلامی در راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس، التماس دعا

دکتر علیرضا خواجه شاهکوهی

سرپرست دانشگاه گلستان


تعداد بازدید: 343