حوزه ریاست

با حضور دبیر و سخنگوی دولت؛ جشن نیمه شعبان برگزار شد

سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی دانشگاه گلستان؛ جشن دانشجویی ویژه نیمه شعبان با حضور دکتر علی بهادری جهرمی دبیر و سخنگوی هیأت دولت سیزدهم، دکتر علی محمد زنگانه استاندار استان گلستان، قاسمعلی برزمینی مدیر کل ورزش و جوانان استان، هیات رئیسه، اساتید، کارکنان و دانشجویان در دانشگاه گلستان برگزار گردید.

دکتر بهادری جهرمی، دبیر و سخنگوی هیأت دولت سیزدهم نیز ضمن تبریک عید نیمه شعبان و تشکر از کادر برگزاری به خصوص بسیج دانشجویی گفت: این استان هم گلستانی از طبیعت و هم گلستانی از نیروهای نخبه در حوزه های مختلف علمی، ورزشی و اقتصادی می باشد.

وی افزود: جامعه جوان، جامعه‌ ای است که جهت و مبنای مسیر را خود برای خود طراحی می‌کند. کسی که سنی از او گذشته شاید پس از دیدن توقف گاه ها، متوقف شود؛ ولی جوان بن بست نمی‌شناسد و مسیر دور زدن از آن را شناسایی کرده و به هر طریقی به مسیر خود ادامه می‌دهد. 

دبیر و سخنگوی دولت با بیان این که دانشجو به دنبال رشد است افزود: دانشجویان در دانشگاه منابع و استعدادها را برای مسیر کسب کرده و برای حرکت در مدارج علمی و اقتصادی و اخلاقی و اجتماعی و سیاسی ، تولید آثار فرهنگی و اقتصادی و رشد شخصیت فردی و اجتماعی آماده می شوند.

دکتر بهادری جهرمی همچنین گفت: نتیجه‌ی این ویژگی های شما دانشجویان نیز این است که برخلاف برخی منفعل ها، آینده را طراحی می‌کنید و می‌سازید. نگاه نخبه‌ جوان امروزی آن گونه نیست که بگوید یک آینده‌ محتومی وجود دارد و حرکت من نیز محکوم این آینده است. بلکه می‌گوید آینده را من می‌سازم و هیچ مانعی مسیر حرکت را برای ساخت آینده متوقف نمی‌کند. 

دکتر بهادری جهرمی در خصوص ضرورت شرکت جوانان در انتخابات پیش رو گفت: انتخاب درست زندگی جمعی همه را تحت تاثیر قرار می‌دهد. پس جوان امروزی می‌فهمد که نه تنها باید انتخاب خود را دقیق و هوشمندانه داشته باشد، بلکه انتخاب سایر اعضای خانواده و هم وطنانش در آینده‌ی اقتصادی، سیاسی، اجتماعی او تاثیر دارد. به همین دلیل این ایام انتخابات را لحظه‌ای هدر نمی‌دهد.

دکتر علی محمد زنگانه استاندار استان گلستان ضمن تشکر از مسئولین برگزاری جشن نیمه شعبان گفت: بیش از ۳۱۶ کاندیدای مجلس شورای اسلامی در استان گلستان تایید شده اند که این افراد از تمام سلایق سیاسی مختلف می‌باشند.

وی با ارائه آمارهایی جهت آگاه سازی حاضرین افزود: استان گلستان مقام دوم امنیت سرمایه گذاری را کسب کرده، که در سال های گذشته مقام آخر بوده‌ و همچنین شیرین سازی آب در دستور کار است که با همکاری دولت سیزدهم انجام سازی خواهد شد.

دکتر علیرضا خواجه شاهکوهی رئیس دانشگاه گلستان گفت: دانشگاه محل تبیین، بصیرت افزایی و آگاهی بخشی برای حضور آحاد و مشارکت گسترده‌ مردم در انتخابات هست.

وی در ادامه‌ سخنان خود اذعان داشت: آگاهی بخشی جزئی از وظایف مهم دانشگاه است و مسئولیت مهم و مدنی دانشگاه دعوت به مشارکت گسترده‌ی در انتخابات است.

وی افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری پیش از ۲۲ بهمن امسال فرمودند که یکشنبه‌ ۲۲ بهمن امسال یکشنبه‌ به یاد ماندنی خواهد بود، انشالله جمعه‌ پیش رو، جمعه‌ای به یاد ماندنی باشد.

در ادامه این جشن دکتر علی بهادری جهرمی دبیر و سخنگوی  دولت به سوالات دانشجویان پاسخ دادند.


تعداد بازدید: 48