بررسی سامانه حضور غیاب کارکنان و طرح خرید سامانه جدید
دوشنبه ۷ مهر ۱۴۰۴
به گزارش معاونت اداری،مالی و عمرانی ؛ جلسه ای در مورد نواقص فنی سامانه و ایرادات دستگاه های ثبت حضور غیاب کارکنان با حضور دکتر رحیم زاده، معاون محترم اداری،مالی و عمرانی و دکتر یعقوبی ، رئیس گروه فناوری اطلاعات و خدمات رایانه ای برگزار شد.
در این جلسه کارشناس مربوطه چالش ها و نقص های سامانه فعلی را تشریح و بر ضرورت خرید سامانه جدید تاکید داشتند.
در مورد خرید سامانه جدید تمامی موارد لازم از قبیل کیفیت سامانه ،بروز بودن و سازگاری خدمات مورد بحث قرار گرفت که قرار شد با توجه به موارد لازم مناقصه ای بین 3 شرکت ارائه دهنده خدمات مربوطه برگزار گردد.



تعداد بازدید: 11