معاونت اداری، مالی و عمرانی

بررسی سامانه حضور غیاب کارکنان و طرح خرید سامانه جدید

دوشنبه ۷ مهر ۱۴۰۴

به گزارش معاونت اداری،مالی و عمرانی ؛ جلسه ای در مورد نواقص فنی سامانه و ایرادات دستگاه های ثبت حضور غیاب کارکنان با حضور دکتر رحیم زاده، معاون محترم اداری،مالی و عمرانی و  دکتر یعقوبی ، رئیس گروه فناوری اطلاعات و خدمات رایانه ای برگزار شد.

در این جلسه کارشناس مربوطه چالش ها و نقص های سامانه  فعلی را تشریح و بر ضرورت خرید سامانه جدید تاکید داشتند.

 

در مورد خرید سامانه جدید تمامی موارد لازم از قبیل کیفیت سامانه ،بروز بودن و سازگاری خدمات  مورد بحث قرار گرفت که قرار شد با توجه به موارد لازم مناقصه ای بین 3 شرکت ارائه دهنده خدمات مربوطه برگزار گردد.


تعداد بازدید: 11