حوزه ریاست

پیام تبریک رئیس دانشگاه گلستان به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز و ماه مبارک رمضان

چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱

"بسم الله الرحمن الرحیم "

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ
 

حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد و خدای رحمان نوید سال نو را بر دوش نسیم بهاری گذاشت تا این امانت سبز را به رسم آغاز به خالق سپارد.
تولد دوباره طبیعت، عید فرخنده و کهن نوروز باستانی را که یادگار نیاکان و پیام‌ آور دوستی، عشق و محبت، با لطافت گیاه و خرمی طبیعت، و تحول به مراحل نیکوتر و برتر است.

وقت آن شد که به گل حکم شکفتن بدهی          ای سرانگشت تو آغاز گل افشانی ها

اینجانب فرا رسیدن سال نو که همیشه نوید بخش افکار نو، کردار نو و تصمیم های نو برای آینده است آینده ای که همه امید داریم بهتر از گذشته باشد و تقارن آن با ماه‌ پر فضیلت و مبارک رمضان که فرصتی است برای سفر انسان به درون خود و زدودن اخلاق‌ها و رفتارهایی که فرصت بندگی را در طول سال از فرد سلب می‌کند و مانع این می‌شود که انسان به قرب الهی و جایگاه اصلی‌اش در نظام خلقت دست پیدا کند و برای مسلمانان بسیار فرخنده و با برکت است، تبریک عرض نموده و در این هنگامه برای تعجیل در ظهور امام زمان(عج) دست دعا به سوی آستان حضرت دوست بر می داریم.

ما نام کسی نخوانده ایم الا تو         با هیچ کسی نمانده ایم الا تو
عید آمد و ما خانه تکانی کردیم          از دل همه را تکانده ایم الا تو

مراتب قدردانی خود را از تلاش های بی دریغ همه اساتید ارجمند، کارکنان گرامی و دانشجویان عزیز تقدیم می‌دارم و همه شما گرامیان را با بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود، در تداوم پیشبرد اهداف دانشگاه و تحقق چشم اندازهای ترسیم شده دعوت می نمایم.
همچنین لازم می دانم از تمام اساتید بزرگوار، دانشجویان عزیز و یاوران علمی گرانقدر دانشگاه گلستان که در سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین، با تلاش دوچندان و اهتمامی وافر در جهت توسعه و پیشرفت اهداف دانشگاه و کشور گام بزرگی برداشتند تشکر و قدردانی نمایم. امید است با یاری پرودگار و رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیروز و سر بلند باشید.


دکتر علیرضا خواجه شاهکوهی
رئیس دانشگاه گلستان


تعداد بازدید: 586