تاسیس مجله علمی در حوزه زبان و ادبیات فارسی

یکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱

به گزارش روابط عمومی دانشگاه گلستان؛ مجله علمی تازه تاسیس دانشگاه در حوزه زبان و ادبیات فارسی با عنوان "اجتماعیات در ادب فارسی" از وزارت فرهنک و ارشاد اسلامی مجوز نشر دریافت کرد.

این فصلنامه نشریه‌ای پژوهشی است که توسط گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه گلستان با همکاری گروه علوم اجتماعی این دانشگاه و انجمن استادان زبان و ادبیات فارسی به صورت بین رشته­ای به زبان فارسی منتشر می­گردد. هدف این مجله گسترش زمینه‌های تحقیق و پژوهش‌ میان رشته­ای پیرامون ارتباط ادبیات، علوم اجتماعی و علوم سیاسی است و همچنین پر کردن خلأ موجود برای پژوهشگرانی که در فضای ارتباطی بین این  رشته‌ها  به پژوهش می­پردازند و دغدغه انتشار نتایج پژوهش های خود را دارند. دست اندرکاران نشریه تلاش دارند با فراهم آوردن فضایی علمی برای گفتگوی محققانه به انتشار ماحصل پژوهش‌های صاحب نظران داخلی و بین‌المللی در حوزه‌های مرتبط اقدام نمایند.

لازم به ذکر است این مجله از تمام مقاله های بدیع و نوآورانه میان رشته­ای پژوهشگران، اساتید و دانشجویان دکتری این حوزه استقبال می­نماید.

دکتر وحید رویانی  مدیر مسئول این مجله است و سر دبیری آن بر عهده دکترعیسی امن خانی از اعضای هیات علمی گروه آموزشی زبان و ادبیات فارسی دانشگاه قرار دارد.


تعداد بازدید: 2094