برگزاری همایش یادگاران ایثار

سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶

به گزارش روابط عمومی؛ چهاردهمین نشست سالیانه دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه تحت عنوان "یادگاران ایثار" در سال رشد برگزار شد.
در این نشست که با هدف بررسی مشکلات و ارائه راهکارهای مناسب برای تقویت بنیه علمی و آموزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار شد دکتر فرهاد یغمائی و جمعی از مدیران دانشگاه گلستان و مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گرگان حضور داشتند.

در ابتدای این نشست مهندس محمد رضائی نژاد مدیر امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه  با عرض خیر مقدم به مسئولین و دانشجویان حاضر در جلسه، بیان داشتند با توجه هم زمانی این مراسم با روز بزرگداشت شهدا یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی می داریم و همگی باید بدانیم آرامشی که امروز از آن بهره مندیم ثمره فداکاری و جانبازی این عزیزان است و در ادامه  با ارائه گزارش عملکرد علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه در سال 96 از پیشرفت علمی و تحصیلی دانشجویان تحت پوشش آن مدیریت خبر داد.


در ادامه مراسم دکتر فرهاد یغمائی رئیس دانشگاه، طی سخنانی ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و ایثارگران را از اصلی ترین مأموریتهای کارگزاران نظام دانستند و پرداختن به امور خانواده معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران را همانند گرامی داشتن یاد و خاطر آن عزیزان را از اولویت های برنامه این دانشگاه عنوان کردند و خاطرنشان کردند: فرزندان شهدا نیز می بایست با پرداختن جدی به امور علمی و تحصیلی خود تداعی بخش جانفشانی های پدران خود باشند و تلاش کنند با کسب مدارج عالی علمی در جهت خدمت به جامعه و کشور موفقیت های لازم را کسب نمایند.
در ادامه این نشست حجت الاسلام والمسلمین جلال مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با تأکید بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب توصیه هایی در خصوص ادامه راه شهدا با کسب موفقیت در امور مهمی همچون تحصیل، تهذیب و ورزش بیان داشتند.
گفتنی است در ادامه این نشست از  حسین اسکندری دانشجوی شاهد و ایثارگر دانشگاه که موفق به کسب مقام قهرمانی در مسابقات کشوری پرفکت کاراته  شده بود و 6 نفر از دانشجویان رتبه برتر  بهزاد فرخ زاده کلخوران و خانم ها: پریسا اعتصامیان، فاطمه احمدی، نیوشا مقصودلو راد،  فاطمه سادات سیدالنگی، فاطمه پاکمنش دانشگاه تجلیل بعمل آمد.


در انتهای این نشست دانشجویان با همراهی رئیس دانشگاه به منظور تجدید پیمان با آرمانهای حضرت امام (ره) و شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بر سر مزار شهید خان احمدی حاضر شدند و با ذکر فاتحه، نثار شاخه های گل و غبارروبی مزار آن شهید بر تجدید پیمان خود با شهدا تأکید کردند.


تعداد بازدید: 1639