تقدیر رئیس دانشگاه گلستان از زحمات رئیس گروه فناوری اطلاعات و خدمات رایانه ای به منظور طراحی و پشتیبانی از سامانه های آنلاین

یکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۹

به گزارش روابط عمومی، دکتر فرهاد یغمایی رئیس دانشگاه گلستان در یکصد و بیست و دومین جلسه شورای دانشگاه گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی در محیط های علمی - پژوهشی و محدودیت های ایجاد شده برای حضور دانشجویان، تنها راه ادامه فعالیت های آموزشی استفاده از بستر الکترونیکی بود که خوشبختانه با تلاش های مستمر گروه فناوری اطلاعات و خدمات رایانه ای دانشگاه، سامانه های لازم جهت برگزاری کلاس های آموزشی به صورت برخط  طراحی و پشتیبانی شد.

وی تاکید کرد: در این مدت علاوه بر ادامه روند فعالیت های آموزشی، جلسات درون دانشگاهی بر بستر سامانه های طراحی شده برگزار و خللی در فعالیت های دانشگاه به وجود نیامد. همچنین دانشگاه گلستان توانست سامانه مدیریت و برگزاری آزمون به صورت برخط را طراحی و راه اندازی نماید.

در پایان از زحمات دکتر مهدی یعقوبی رئیس گروه فناوری اطلاعات و خدمات رایانه ای دانشگاه و همکاران ایشان به منظور طراحی و پشتیبانی از سامانه کلاس های آموزش برخط، مدیریت جلسات و آزمون مجازی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 


تعداد بازدید: 1055