معاون پژوهش و فناوری دانشگاه گلستان منصوب شد

سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱

در حکمی از سوی سرپرست دانشگاه گلستان، دکتر محمد فرخ زاد به سمت معاون پژوهش و فناوری دانشگاه منصوب گردید.

به گزارش روابط عمومی؛ در جلسه تودیع و معارفه معاون پژوهش و فناوری دانشگاه، دکتر علیرضا خواجه شاهکوهی ضمن تقدیر از زحمات دکتر مومنی در زمان تصدی معاونت پژوهش و فناوری گفت: انسجام و هماهنگی معاونت پژوهشی و فناوری با سایر بخش های دانشگاه، استفاده از حداکثر ظرفیت و توانمندی اعضای هیات علمی و کارمندان، ارتباط مستمر با سایر دستگاه‌های اجرایی استان به منظور انعقاد و اجرای قرارداد‌ها و طرح‌های پژوهشی از مهمترین وظایف معاونت پژوهش و فناوری است.

متن حکم انتصاب ایشان به شرح زیر است:

 

جناب آقای دکتر محمد فرخ زاد

 

عضو محترم هیأت علمی دانشگاه

 با سلام

       احتراماً نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب‌عالی، به موجب این حکم به‌ عنوان " معاون پژوهش و فناوری دانشگاه" منصوب می‌شوید.

       انتظار می رود با پیروی از آموزه ­های اسلامی و راهبردهای اساسی دولت مردمی و با تعامل سازنده با سایر معاونین و رؤسای دانشکده­ ها و بهره‌مندی از توان مدیران و کارشناسان آن حوزه و جلب همکاری استادان و یاوران علمی (کارکنان) و دانشجویان، علاوه بر تدبیر امور جاری بر اساس آیین نامه‌ها، ضوابط و مقررات موجود؛ نسبت به برنامه ریزی، تحول و نوآوری در امر پژوهش برای تحقق دانشگاه جامعه محور، کارآفرین و تمدن ساز اهتمام ویژه مبذول فرمایید.

   توفیق روزافزون جنابعالی را در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی خامنه­ ای (مدظله العالی) از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

گفتنی است دکتر محمد فرخ زاد عضو هیات علمی گروه آموزشی مهندسی معماری دانشگاه گلستان است .


تعداد بازدید: 2497