معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه گلستان منصوب شد

شنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۱

سرپرست دانشگاه گلستان طی حکمی، دکتر مصیب عباسی را به سمت معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی؛ در جلسه تودیع و معارفه معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، دکتر علیرضا خواجه شاهکوهی ضمن تقدیر از زحمات دکتر خوش فر در زمان تصدی معاونت دانشجویی و فرهنگی بر تبیین وظایف و ارزیابی فعالیت‌های صورت گرفته در بخش‌ های فرهنگی دانشگاه‌ تاکید کرد و گفت: این امر می تواند باعث دستیابی به اهداف عالیه فرهنگی مبتنی بر وظایف بالا دستی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و شورای عالی انقلاب فرهنگی ‌گردد.

 دکتر خواجه شاهکوهی با تشریح سوابق طولانی فرهنگ و تمدن اسلامی و نقش ممتاز دانشگاه و دانشجویان در اعتلای فرهنگ ایرانی - اسلامی بر تهیه استانداردها و الگوهای فرهنگی با مشارکت مجموعه دانشجویان و کارکنان تاکید کرد و افزود: دانشگاه گلستان با همه توان و امکانات از فعالیت های موثر فرهنگی حمایت و پشتیبانی خواهد کرد.

متن حکم انتصاب ایشان به شرح زیر است:

 

همکار گرامی جناب آقای مصیب عباسی

سلام علیکم؛

احتراماً نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب عالی، به موجب این حکم ­برای مدت یک سال به‌ عنوان "معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه" منصوب می‌شوید.

انتظار می رود با پیروی از آموزه های اسلامی و راهبردهای اساسی دولت مردمی و با تعامل سازنده با سایر معاونین و رؤسای دانشکده ­ها و بهره مندی از توان مدیران و کارشناسان آن حوزه و جلب همکاری استادان و یاوران علمی (کارکنان) و دانشجویان، علاوه بر تدبیر امور جاری بر اساس آیین­ نامه­ ها، ضوابط و مقررات موجود؛ نسبت به برنامه ریزی، تحول و نوآوری در ترویج فرهنگ و ارزش­های اسلامی برای تحقق دانشگاه جامعه محور، کارآفرین و تمدن ساز و دانشگاه اسلامی اهتمام ویژه مبذول فرمایید.

توفیق روزافزون جنابعالی را در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی خامنه­ ای (مدظله العالی) از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

گفتنی است دکتر مصیب عباسی عضو هیات علمی گروه آموزشی حقوق و الهیات دانشگاه گلستان است.


تعداد بازدید: 1587