انتصاب سرپرستان معاونت آموزشی و پژوهش و فناوری دانشکده فنی و مهندسی گرگان

چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱

رئیس دانشگاه گلستان طی حکمی، دکتر هانیه شکی و دکتر حسن نظیف به ترتیب با عنوان سرپرست معاونت آموزشی و پژوهش و فناوری دانشکده فنی و مهندسی گرگان منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی؛ دکتر علیرضا خواجه شاهکوهی رئیس دانشگاه گلستان در جلسه تودیع و معارفه معاون آموزشی و پژوهش و فناوری دانشکده فنی و مهندسی گرگان که با حضور هیات رئیسه برگزار گردید، ضمن تقدیر از زحمات دکتر حسینی کهساری در زمان تصدی معاونت آموزشی و پژوهشی دانشکده فنی و مهندسی گرگان قدردانی کرد؛ وی با تشریح مشکلات و موانع پیش روی صنعت استان گفت: ظرفیت های بسیار خوبی در دانشگاه وجود دارد و با اشاره به انتظارات و نیاز های جامعه خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم تا اساتید و دانشجویان محقق، پژوهشگر، صاحب علم و دانش را به بخش های مختلف جامعه و دستگاه های اجرایی معرفی نماییم.

دکتر خواجه شاهکوهی با شاره به توانمندی های دانشگاه افزود: در حال حاضر دانشگاه گلستان در حال مسیر پیشرفت و توسعه با سرعت مناسبی حرکت می کند و انتظار می رود ارتباط آن با سایر بخش های جامعه به ویژه صنعت و کشاورزی شتاب بیشتری به خود بگیرد.

رئیس دانشگاه با اشاره به ضرورت تلاش های پژوهشی و فناورانه دانشگاه از همه اساتید و دانشجویان خواست تا با ارائه نظرات و اندیشه های علمی خود برای حل مشکلات جامعه تلاش نمایند.

دکتر خواجه شاهکوهی ارتباط برون دانشگاهی را یکی از راه های توسعه شهری و رفع مشکلات جامعه دانست و گفت دانشگاه مرکز توجه و نگاه جامعه است و مردم انتظار دارند که تلاش دانشگاه باعث قوی تر شدن کشور گردد و آثار مثبتی در حوزه رشد و پیشرفت داشته باشد.

گفتنی است دکتر حسن نظیف عضو هیات علمی گروه آموزشی هنر و معماری و دکتر هانیه شکی عضو هیات علمی گروه آموزشی مهندسی پلیمر دانشگاه گلستان می باشند.


تعداد بازدید: 3192